Video Kamera Hakkında Şarz Süresi
-

http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?productId=ft00047&categoryId=17076
bu kamerayı aldım 489 lira. birde bunun ilk olarak kaç saat şarz etmem gerekiyor.
-
12 - 8 dir hocam ama sen yinede bi 14 15 saat koy gece tak şarja öbür akşam çıkar
-
bende fujifilm in bir fotoğraf makinesi var.
zamanında 190 tl ye almıştım.
varta 2700 lük şarjlı pili şarj ediyorum 16 saat sonra şarj ışığı sönüyor ve makina dan çıkarıyorum.
fotoğraf makinesine tam dolu pili takıyorum ilk 1 dk 3 çubuk sonra pil zayıf uyarısı veriyor.
o pili tam doldurup başka makinede çalıştıırınca 1 gün sorunsuz çekim yapıyor.
makinede bir sorun var dedim garantiye yolladım.
birşeyi yok diye ilgilenmeyip geri geldi.
ne yapabilrim ????
Toplam Hit: 895 Toplam Mesaj: 3
