folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder [Video] Microsoft Virtual Pc - Windows XP Kurulumu Ve Ayarlari



[Video] Microsoft Virtual Pc - Windows XP Kurulumu Ve Ayarlari

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=skkmSraMpNM


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    Hocam eline sağlık kendin hazırlamış emek vermişsin.

    Ben oracle vm virtual box kullanıyorum. Bazen sebepsiz hatalar verip program kapanıyor. Eğer ms virt. pc daha profesyonel ve iyiyse ona geçicem. Bir fikir verebilir misin? Sebepsiz kapanmalar,sistemi aşırı yorma vs gibi sıkıntılar oluyor mu ms'de?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    Hack_Fat_Hakkinen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam eline sağlık kendin hazırlamış emek vermişsin.

    Ben oracle vm virtual box kullanıyorum. Bazen sebepsiz hatalar verip program kapanıyor. Eğer ms virt. pc daha profesyonel ve iyiyse ona geçicem. Bir fikir verebilir misin? Sebepsiz kapanmalar,sistemi aşırı yorma vs gibi sıkıntılar oluyor mu ms'de?


    -----------------------------

     

    edit: kafak daginik ne yazmisim :/ 

    hocam ms cok kullanmadim. bu sorunlar nernden kaynaklandigi hakkinda bilgi veremiyecem donanimsal bir sorun da olabilir.

    ben su an vmware kullaniyorum vmwareyi denemeni tavsiye ederim.


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    hnlloc bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hack_Fat_Hakkinen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam eline sağlık kendin hazırlamış emek vermişsin.

    Ben oracle vm virtual box kullanıyorum. Bazen sebepsiz hatalar verip program kapanıyor. Eğer ms virt. pc daha profesyonel ve iyiyse ona geçicem. Bir fikir verebilir misin? Sebepsiz kapanmalar,sistemi aşırı yorma vs gibi sıkıntılar oluyor mu ms'de?


    -----------------------------

    hocam ben su an vmware kullaniyorum.vmwareye denemeni tavsiye ederim.

    ms cok kullanmadim bir sorun cikarmadi fakat usb diski gormuyor.


    -----------------------------

    tamam hocam sağol denemekte fayda var

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    Eline sağlk hocam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Eline sağlık hocam.Bunun bir de linux versiyonunu yap muritler tadabilsin :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    override
    override's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2009
    Erkek

    saolun muridler

    @superbico  bos zamanimda ubuntu kurulumu yaparim :)


    g͇̫͛͆̾ͫ̑͆l͖͉̗̩̳̟̍ͫͥͨ
Toplam Hit: 1177 Toplam Mesaj: 7