Videolarda Ses Var Goruntu Yok.
-
Hacilar bilgisayrda dun geceden itibaren bi sotun basladi benim icin baygi buyuk bir sorun.Bilgisayrda ki tum video dosyalari acdigimda ses var goruntu yok siyah ekran duryor karsimda ses cikiyor.Gom player kulanyodum kaldirdim VLC yukledim yine devam etdi kaldirdim Quik yukledim yine medya player classik yukledim yine fayda etmedi. 2 gundur denmedigim Player kalmadi..ses var goruntu yok.internet dieolarini sorunsuz izleye biliyorum ama.program yeniden mi kurmam lazim yoksa ne .bi el atarmisiniz.
-
tüm playerleri revouninstaller ile kaldır
sanırsam codec sorunu yaşıyorsun çünkü gom kendi codec'ini vlc'de kendi codec'ini kullanıyor
sana önerim en stabil ve en hızlısı k-lite codec'tir
aliyk tarafından 29/Ağu/12 09:27 tarihinde düzenlenmiştir -
aliyk bunu yazdı
tüm playerleri revouninstaller ile kaldır
sanırsam codec sorunu yaşıyorsun çünkü gom kendi codec'ini vlc'de kendi codec'ini kullanıyor
sana önerim en stabil ve en hızlısı k-lite codec'tir
simdi kaldirmaya basladim. tumunu sonra gom player yuklyucem sorun olmaz umarim
-
-
bigwave bunu yazdı
yukledigim playerler sunalar Quik Time. Gom player .VLC.medya player classik .Winamp KPLayer
-
Ben Gom Yada VLC Kullanmam.. Klasik Medya Playerden Şaşmam... Çünkü Daha Kullanışlı Ekrana Sığdırması Çift Dilde Kolay Ayırım Yapabilme Ve Ses te Kalite Ayarları Yapmamı Sağlıyor.
Ayrıca K Lite Mega Kodek Pack, Kurmalısın. En Son Güncel Kodekini Kurdunmu Açamayacağı Oynatamayacağı Medya Yoktur.
-
tumm tavsiyeleri yapdim ama fayda etmedi ..:(
-
Hacilar sorunu bildum beklemedik bi yerden cikdi.Akran karti ayrlarindaymis sorun ayarlari resteledim duzeldi..:))
Her kese tesekkurler
