Videolarda Ses Var Goruntu Yok.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    Hacilar bilgisayrda dun geceden itibaren bi sotun basladi benim icin baygi buyuk bir sorun.Bilgisayrda ki tum video dosyalari acdigimda ses var goruntu yok siyah ekran duryor karsimda ses cikiyor.Gom player kulanyodum kaldirdim VLC  yukledim yine devam etdi kaldirdim Quik yukledim yine medya player classik yukledim yine fayda etmedi. 2 gundur denmedigim Player kalmadi..ses var goruntu yok.internet dieolarini sorunsuz izleye biliyorum ama.program yeniden mi kurmam lazim yoksa ne .bi el atarmisiniz.


    1.Evlilik. 2.Cep Telefonu. 3.Para. Iste Insan Oglunu icat etdigi 3 sacma sey. RUZI
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    tüm playerleri revouninstaller ile kaldır

    sanırsam codec sorunu yaşıyorsun çünkü gom kendi codec'ini vlc'de kendi codec'ini kullanıyor

    sana önerim en stabil ve en hızlısı k-lite codec'tir

    aliyk tarafından 29/Ağu/12 09:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek
    aliyk bunu yazdı

    tüm playerleri revouninstaller ile kaldır

    sanırsam codec sorunu yaşıyorsun çünkü gom kendi codec'ini vlc'de kendi codec'ini kullanıyor

    sana önerim en stabil ve en hızlısı k-lite codec'tir

    simdi kaldirmaya basladim. tumunu sonra gom player yuklyucem sorun olmaz umarim


    1.Evlilik. 2.Cep Telefonu. 3.Para. Iste Insan Oglunu icat etdigi 3 sacma sey. RUZI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    k lite codec yükledin mi ? ( download )

    bigwave tarafından 29/Ağu/12 09:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    Ben Gom Yada VLC Kullanmam.. Klasik Medya Playerden Şaşmam... Çünkü Daha Kullanışlı Ekrana Sığdırması Çift Dilde Kolay Ayırım Yapabilme Ve Ses te Kalite Ayarları Yapmamı Sağlıyor.

    Ayrıca K Lite Mega Kodek Pack, Kurmalısın. En Son Güncel Kodekini Kurdunmu Açamayacağı Oynatamayacağı Medya Yoktur.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    tumm tavsiyeleri yapdim ama fayda etmedi ..:(


    1.Evlilik. 2.Cep Telefonu. 3.Para. Iste Insan Oglunu icat etdigi 3 sacma sey. RUZI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RUZI
    RUZI's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2007
    Erkek

    Hacilar sorunu bildum beklemedik bi yerden cikdi.Akran karti ayrlarindaymis sorun ayarlari resteledim duzeldi..:))

    Her kese tesekkurler


    1.Evlilik. 2.Cep Telefonu. 3.Para. Iste Insan Oglunu icat etdigi 3 sacma sey. RUZI
Toplam Hit: 937 Toplam Mesaj: 8