folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Videonun Görüntülerini Tek Fotoğrafta Toplamak



Videonun Görüntülerini Tek Fotoğrafta Toplamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLank
    BLank's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    hep merak etmişimdir ne zaman görsem yadırgıyorum nasıl yapılıyor bunlar?

    örnek

    http://i.imgur.com/xpAeJGH.jpg


    ## http://www.youtube.com/watch?v=grmCuaV_zxc bir kum tanesinde dünyayı görmek ve vahşi bir çiçekte cenneti görmek, sonsuzluğu avuçlarında tut ölümsüzlüğüyse bir saat içinde
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sherlock.
    r10aldinho
    r10aldinho's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2008
    Erkek

    http://www.photojoiner.net/

    resimleri ctrl ile tıklayarak seç

    sonra dikey, yatay veya 4lü seçeneklerden birini seç.

    join photo'ya tıkla. sonra kaydedebilirsin pc'ne


    İlk batışını ben gördüm güneşin, Gün dönümüne sen yetiştin, Kaptanı benim bu geminin, En son ben çıkarım, Panik etmeyin ___________________________________________________________ iletisim: www.tahribat.com@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Google vlc get thumbnail

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLank
    BLank's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    Google vlc get thumbnail

    hocam iyi diyosun hoş diyosunda nası yapacaz?

    biraz daha açıklayabilirmisin ayarlarını?


    ## http://www.youtube.com/watch?v=grmCuaV_zxc bir kum tanesinde dünyayı görmek ve vahşi bir çiçekte cenneti görmek, sonsuzluğu avuçlarında tut ölümsüzlüğüyse bir saat içinde
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLank
    BLank's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    r10aldinho bunu yazdı

    http://www.photojoiner.net/

    resimleri ctrl ile tıklayarak seç

    sonra dikey, yatay veya 4lü seçeneklerden birini seç.

    join photo'ya tıkla. sonra kaydedebilirsin pc'ne

    online değilde program şeklinde yapamazmıyım hocam ? 5 10 video koysam onların resimlerini kare kare yapıp geri resim çıktı olarak eklese


    ## http://www.youtube.com/watch?v=grmCuaV_zxc bir kum tanesinde dünyayı görmek ve vahşi bir çiçekte cenneti görmek, sonsuzluğu avuçlarında tut ölümsüzlüğüyse bir saat içinde
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Tahribatla google i karistirdin sanirim

    Araman gereken sozcukleri veriyorum ona bile useniyorsun bakmaya

    Aradigin konu cok spesifik degil ve google da zibilyon tane ornek var

     

    Bi zahmet :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLank
    BLank's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek
    @Daft ben vlcnin içerisinde o yerlerden bahsettiğini sanmıştım aradım demin buldum teşekkürler https://www.isimonbrown.co.uk/vlc-export-frames/ vlc export frames diye geçiyormuş BLank tarafından 31/Ara/14 18:22 tarihinde düzenlenmiştir

    ## http://www.youtube.com/watch?v=grmCuaV_zxc bir kum tanesinde dünyayı görmek ve vahşi bir çiçekte cenneti görmek, sonsuzluğu avuçlarında tut ölümsüzlüğüyse bir saat içinde
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    Vlc de google diye menu aradin yani

    O da guzel

     

    Neyse sorununu cozmene sevindim

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Media player classic ile çoklu caps alma

    http://uturk.biz/thread-165/media-player-classic-mpc-ile-caps-alma-resimli-anlat%C4%B1m

     


    Karın güzelseee, ne işin var dügün evinde? Dügün senin evinde. Gir oynaaa çık oyna... Karın çirkinse, ne işin var ölü evinde? Ölü senin evinde. Gir aglaaa, çık agla...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    kazasker1 bunu yazdı

    en basiti budur

    ama arkadaş linux kullanıyor sanırım

    o yüzden vlc player üzerinden yürümek daha mantıklı, her yerde çalışıyor sonuçta

Toplam Hit: 790 Toplam Mesaj: 10