folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Vınn İle Online Oyun (Kota ?)



Vınn İle Online Oyun (Kota ?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek

    Vınn modem ile gunde 1-2 saat LOL oynarsam eger ayda 2 gb ı doldururmuyum. Updateleri filan yurdun netinden yapıam sadece oyunu ping sorunu olmaması için vınndan oynamayı dusunuyorum. 2 gblık kota yetermi bana yoksa çok gecermiyim


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    1 gün dene hacı :D

    şu network trafiğini hesaplayanlar var ondan kur, wireless ile bi oyun at bak bakalım ne kadar tutuyor


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı

    1 gün dene hacı :D

    şu network trafiğini hesaplayanlar var ondan kur, wireless ile bi oyun at bak bakalım ne kadar tutuyor

    hocam wless ile biraz zor olur oynamak 72mb/sn ile baglanıyo


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    Takipteyim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    yarım saatlik bir oyun başı yaklaşık 9MB civarı gelen veri oluyor.

    Aktarım hızı yer yer 3mb lere kadar anlık çıkıyor.

    Avea 1 gb paketim vardı onunla baya uzun bi süre o şekilde takıldım.

    herşey çok güzel başlıyo :D farm yapıyosun filan.. Sonra tf lere giriosun yavaş yavaş ping artıyor.

    Bi bakmıssın ya yaşıyosun ya yaşamıyosun. Sonra report çekiyolar ban yiyorsun.

    2 gb kota çok çok rahat yeter ama tek sorun ping.


    http://www.leyladansonra.com/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ben nete kablosuzdan giriyorum aşşğıdaki matbaya modemleri bozulmuştu gittim win aldım 1 gb kota yükledim

    72 saat aralıksız cabal oynadım 110 mb falan kota yedim ama program falan indirmiştim o ara

    lol içinde bir test yaptım 40 dakkalık bir oyun ortalama 10-15mb çıvarında kota yiyor update yapmazsan

     

    edit: pinglerde falan sıkıntı olmuyor rahatca oynarsın

    edit2:bu arada yukardaki arkadaş ping sorunundan bahsetmiş bunu açıklama gereği duydum ben aveajet kullandım ama avea alanyada baya bi iyi belki ondan sorun yaşamadım

    edit3: bu arada yaklaşık 4 gün takıldım ben aveajet ile toplamda 10-15 lol atmişimdir 2 günde cabalda kastim  dediğim gibi 800 mb falan kota hala duruyor :D

    Gzx tarafından 02/Eki/12 01:49 tarihinde düzenlenmiştir

    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jawsap67
    jawsap67's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2007
    Erkek

    du meter die bi programcık var anlık hızını ve toplam bantgenişliğini gösteriri şiddetle öneririm


    Düzen hayatından memnun, düzülen ne zaman değişecek
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    e71'i pc'ye bağlayarak vodafone 100mb sınırsız ile(100mb'yi geçince edge'ye düşüyordu) cs oynuyordum online, oynanıyordu yani sıkıntı olmuyordu pek.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    anlık trafik takip programına gerek yok ag 3glerin programları gösteriyor saniye saniye dakika dakika saat saat gün gün hafta hafta ay ay


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 2309 Toplam Mesaj: 9