Virtualbox Ekran Kartı Driveri
-
Arkadaşlar geçen sene virtual box kurmustum ve akranrtını tanıtmayı başarmıstım. format attım bır dahada kurmadım gecenlerde vırtualbox ın 3 serısınde 3d destıgı vermeye basladıgını okumustum (dogru yada yanlıs) bır daha kuralım bakalım dedım kurdum xp sp2 yıde kurdum ama ekran kartını nasıl tanıttıgımı hatırlayamıyorum drıverınıde bulamıyorum. Lafın kısası F1 lutfen
-
yukardan menüden eklentilerini kur kendi tanır hocam
-
linux için o eklenti yanında gelmiyo
onu depodan indirbildin cd imajı iso onu enject ediyon .cd den yukluyon hepsi yuklenıyo
-
sagolasın rene . Xp s2 yuklemıs oldugum ıcın sorun olmadı rene hocanın dedıgı yapınca sorun cozuldu. su anda dx hatası verıyor. dx ındırıyorum onuda kurup ekran kartının ramını arttıracam bakalım sonra gorecez 3d destegını. zaten rene nın dedıgı yerde yukle degınce 3 d destegı ıle ılgıı bır seyler cıktı. bakalımdenıyecez
