folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Virüs Programı



Virüs Programı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noxious_person
    noxious_person's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    Arkadaşlar ben günlerdir arıyorum ve soruyorum sizce en iyi virüs programı hangisi hangisini kullanmamı tavsiye edersini

    şuanda kaspersky internet Security 2011 kullanıyorum tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum


    HEM GİDENEDİR BU DÜNYA!! HEM GELECEK OLANA.. ODA BİRAZ OYALANIP GİDECEK NASIL OLSA...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    avira, avg


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    virüs programı deil  antivirüs programı

     

    avira

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BlackStorm
    BlackStorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2009
    Erkek

    KIS 11 kullanıyorum ve gayet memnunum.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Konyali
    Konyali's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2009
    Erkek

    beles avira :)


    Parmak bassam olurmu?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    kaspersky rulllllllllllllllzzz

     

    en az 4-5 senedir kullanırım.ve başım hiç ağrımadı.tek geçerim


    mademki türksün systeme göster ürksün
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Sizce-En-Iyi-Antivirus-Programi-Hangisi-109802/1/antivir%C3%BCs

     

    bu konu daha kaç kere açılcak acaba???? :S


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
Toplam Hit: 803 Toplam Mesaj: 7