Virüs Programı
-
Arkadaşlar ben günlerdir arıyorum ve soruyorum sizce en iyi virüs programı hangisi hangisini kullanmamı tavsiye edersini
şuanda kaspersky internet Security 2011 kullanıyorum tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum
-
avira, avg
-
virüs programı deil antivirüs programı
avira
-
KIS 11 kullanıyorum ve gayet memnunum.
-
beles avira :)
-
kaspersky rulllllllllllllllzzz
en az 4-5 senedir kullanırım.ve başım hiç ağrımadı.tek geçerim
-
http://www.tahribat.com/Forum-Sizce-En-Iyi-Antivirus-Programi-Hangisi-109802/1/antivir%C3%BCs
bu konu daha kaç kere açılcak acaba???? :S
Toplam Hit: 803 Toplam Mesaj: 7
