Virüs Yardım ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

     

     

    arkadaşlar ağımda bi virüs var ilk önce ana pc deydi format attım sonra ağ a geçmiş pc ye format atmama ragmen antivirüsü yeniden kurdugumda

    bi kaç dk sonra yine net e girince bu virüs cıkıyo ve virüs net e girmemle hareket edio   modeme falan res attınca net gelio


    ss

    http://img368.imageshack.us/img368/2051/adszln8.jpg

     


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    JS/Dldr.Agent
    avira antivir veya bitdefender kur silersin..

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Bilgisayarın Ağ Kablosunu Söküp Formatla

    Sonra Kaspersky Kur Güncelle Sonra Full Tarama İsticek Zaten Taratırsın Bi Sorun Kalmaz.

    Ayrıca Ağdaki Pc'lerede Aynı Şekilde Tek Tek Format Atmalısın,,Ağ Kablolarını Komple Sök..

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
Toplam Hit: 1623 Toplam Mesaj: 3