Vista Başlangıçta Onarma Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    Müridler ve Mürideler arkadaşta Vista kurulu ne yaptıysa bozmuş açarken "başlangıçta onarma" diye bişey çıkıyor, sorun arıyor, sözde çözüyor ama bir türlü gitmiyor pcnin açılmasına izin vermiyor, onar diyor ama olmuyo pc tek C bölümünden oluşuyor, format atsam vista cdmiz olmadığı için win7 kurucaz bu durumdada C yi silmem lazım sanırım? buda önemli dosyaların uçması demek oluyor:S bir çözüm lazım..


    Hayat paylasmaktır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saybirs
    saybirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Temmuz/2009
    Erkek

    f7 yapıp normal ile başlat

    onarma yaparken esc,enter,ctrl alt delete falan basmayı denedin mi 

    aynı şey dün başıma geldi ondan dedim 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    saybirs bunu yazdı

    f7 yapıp normal ile başlat

    onarma yaparken esc,enter,ctrl alt delete falan basmayı denedin mi 

    aynı şey dün başıma geldi ondan dedim 

    denedim hocam hatta ilk başta görünce dedim bu pc açılıyor bişey olmamış ama açılmıyor melet:S


    Hayat paylasmaktır
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    hocam vista cd yii takıyorsun dime zaten taksanda takmasanda koyim vistaya hocam hdd yi başka makineye tak öyle al yedekleri

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    bensiz_aglama bunu yazdı

    hocam vista cd yii takıyorsun dime zaten taksanda takmasanda koyim vistaya hocam hdd yi başka makineye tak öyle al yedekleri

    vista cdsi yok hdd yi başka makineye taksam açılır mı ki?


    Hayat paylasmaktır
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sezeruludag
    sezeruludag's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2011
    Erkek

    Win7'yi kurarken disk'i temizleme yapmassan direk kurmal işleminde eski sistemin tüm bilgilerini Windows.old klasörüne atıyor yedek alma sorunun olmaz...


    Hatasız Kod Olmaz... :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLiZei
    PoLiZei's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    sezeruludag bunu yazdı

    Win7'yi kurarken disk'i temizleme yapmassan direk kurmal işleminde eski sistemin tüm bilgilerini Windows.old klasörüne atıyor yedek alma sorunun olmaz...

    tmm süper o zaman bunu yapacaz:)


    Hayat paylasmaktır
Toplam Hit: 727 Toplam Mesaj: 7