

Vista Başlangıçta Onarma Sorunsalı
-
Müridler ve Mürideler arkadaşta Vista kurulu ne yaptıysa bozmuş açarken "başlangıçta onarma" diye bişey çıkıyor, sorun arıyor, sözde çözüyor ama bir türlü gitmiyor pcnin açılmasına izin vermiyor, onar diyor ama olmuyo pc tek C bölümünden oluşuyor, format atsam vista cdmiz olmadığı için win7 kurucaz bu durumdada C yi silmem lazım sanırım? buda önemli dosyaların uçması demek oluyor:S bir çözüm lazım..
-
f7 yapıp normal ile başlat
onarma yaparken esc,enter,ctrl alt delete falan basmayı denedin mi
aynı şey dün başıma geldi ondan dedim
-
saybirs bunu yazdı
f7 yapıp normal ile başlat
onarma yaparken esc,enter,ctrl alt delete falan basmayı denedin mi
aynı şey dün başıma geldi ondan dedim
denedim hocam hatta ilk başta görünce dedim bu pc açılıyor bişey olmamış ama açılmıyor melet:S
-
hocam vista cd yii takıyorsun dime zaten taksanda takmasanda koyim vistaya hocam hdd yi başka makineye tak öyle al yedekleri
-
bensiz_aglama bunu yazdı
hocam vista cd yii takıyorsun dime zaten taksanda takmasanda koyim vistaya hocam hdd yi başka makineye tak öyle al yedekleri
vista cdsi yok hdd yi başka makineye taksam açılır mı ki?
-
Win7'yi kurarken disk'i temizleme yapmassan direk kurmal işleminde eski sistemin tüm bilgilerini Windows.old klasörüne atıyor yedek alma sorunun olmaz...
-
sezeruludag bunu yazdı
Win7'yi kurarken disk'i temizleme yapmassan direk kurmal işleminde eski sistemin tüm bilgilerini Windows.old klasörüne atıyor yedek alma sorunun olmaz...
tmm süper o zaman bunu yapacaz:)