Vista Bluetooth Sorunu.
-
Xp de bluesoilde hiçbi sorun yokdu vistaya geçtim telefona bi türlü bağlanamıyorum bluetootla.Tüm bluesoeil sürümlerini denedim.Kafayı sıyırcam hırs yptım xD bluesoeil tarzı bildiğiniz program varmıdır müridler?
-
ya mq biri cvp yazsın yarına cep e bişler atmam lazım.
-
bluetooth file sender diye program denedim oda fos çıkdı.Amq bağlanamıyom bluttla kafayı yicem:S
-
laptop mu hocam bilgisayar ? bir arkadaşımında laptopda sorun olmuştu yanılmıyorsam FN tuşunu basılı tutup wireles'e basmıştım bu şekilde düzelmişti..!
-
yk hocam masaüstü .
-
kardesım bende de vardı o sorun ama bluesoleıl mıdır neyse sansa buldum bı yerden programını kurdum sorun cıkmadı upload etmeye calısaayım atayım lınkı tabi hala bulmadıysan bı haber ver ona gore upload edeyım yoksa dersse devam edecem 2 tane sınav var yarın :S
-
hocam sen gene bi upload ediver.Ben akşama çekerim.
-
Yardimci olur mu bu :|
http://www.chip.com.tr/blog/selcuk/Vista-ve-sakat-Bluetooth_226.html
Toplam Hit: 1713 Toplam Mesaj: 8
