Vista Cd Key

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    S.a Mürdiler Benim pcye Vista Kurdum Cd Key Olmayınca Devat Ettik Öyle Neyse şimdi 30 Gun Dolmuş Pc açılırken Şifre istiyor .Elimde Xp cd Filan Bir Şey yok . Cd Key Var mı Elinizde


    De Get Yalan Dünya...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bunu bi dene

    http://rapidshare.com/files/165362551/vistaactivation.exe.html


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    pit10din bunu yazdı:
    -----------------------------

    bunu bi dene

    http://rapidshare.com/files/165362551/vistaactivation.exe.html


    -----------------------------
    hacım makina açılmıyor hemen daha girmeden soruyor lanet :D

    De Get Yalan Dünya...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ona bişey yapamıycam :|

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byugr
    byugr's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2008
    Erkek
    buyur hocam birde bunu dene baya key var içinde ...  http://rapidshare.com/files/80937327/vistakey.doc.rar

    Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    haci benim server2008 i kirma yontemini denesene bi , forumda anlatmistim.Desktop u gorursen crack verim hemen.Bi haber ver.

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=server%202008&folderid=73125


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AciyaGulmek
    AciyaGulmek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    ComputerWolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    haci benim server2008 i kirma yontemini denesene bi , forumda anlatmistim.Desktop u gorursen crack verim hemen.Bi haber ver.

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=server%202008&folderid=73125


    -----------------------------
    compi bitanesin :D

     


    De Get Yalan Dünya...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayerMurat
    PlayerMurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2008
    Erkek

    Arkadaslar bende bır konu acmıstım bununla ılgılı ve banada bu lınklerı werdınız denıyorum ama olmuyor...

    işletim sisteminde hata var dıyor ne yapmalıyım + pcde ctr alt delete yapamıyorum bunuda sölemiş olayım...

     yardımlarınızı beklıyorum...  Şimdiden Teşekkürler.!

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    PlayerMurat bunu yazdı:
    -----------------------------

    Arkadaslar bende bır konu acmıstım bununla ılgılı ve banada bu lınklerı werdınız denıyorum ama olmuyor...

    işletim sisteminde hata var dıyor ne yapmalıyım + pcde ctr alt delete yapamıyorum bunuda sölemiş olayım...

     yardımlarınızı beklıyorum...  Şimdiden Teşekkürler.!


    -----------------------------

    Hocam hiç biri olmuyosa önemli bi olay yoksada sıfır bi format atıp verilen keyleri tekrar girmek en güzeli olacaktır..en azından )eğer aynı sorunsa)desktopu görüp rahat rahat işlem yaparsın

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PlayerMurat
    PlayerMurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2008
    Erkek
    sagol hocam deniyecegim...
Toplam Hit: 2329 Toplam Mesaj: 10