Vista Cd Key
-
S.a Mürdiler Benim pcye Vista Kurdum Cd Key Olmayınca Devat Ettik Öyle Neyse şimdi 30 Gun Dolmuş Pc açılırken Şifre istiyor .Elimde Xp cd Filan Bir Şey yok . Cd Key Var mı Elinizde
-
bunu bi dene
http://rapidshare.com/files/165362551/vistaactivation.exe.html
-
pit10din bunu yazdı:
-----------------------------bunu bi dene
http://rapidshare.com/files/165362551/vistaactivation.exe.html
-----------------------------
hacım makina açılmıyor hemen daha girmeden soruyor lanet :D -
ona bişey yapamıycam :|
-
buyur hocam birde bunu dene baya key var içinde ... http://rapidshare.com/files/80937327/vistakey.doc.rar
-
haci benim server2008 i kirma yontemini denesene bi , forumda anlatmistim.Desktop u gorursen crack verim hemen.Bi haber ver.
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=server%202008&folderid=73125
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------haci benim server2008 i kirma yontemini denesene bi , forumda anlatmistim.Desktop u gorursen crack verim hemen.Bi haber ver.
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=server%202008&folderid=73125
-----------------------------
compi bitanesin :D -
Arkadaslar bende bır konu acmıstım bununla ılgılı ve banada bu lınklerı werdınız denıyorum ama olmuyor...
işletim sisteminde hata var dıyor ne yapmalıyım + pcde ctr alt delete yapamıyorum bunuda sölemiş olayım...
yardımlarınızı beklıyorum... Şimdiden Teşekkürler.!
-
PlayerMurat bunu yazdı:
-----------------------------Arkadaslar bende bır konu acmıstım bununla ılgılı ve banada bu lınklerı werdınız denıyorum ama olmuyor...
işletim sisteminde hata var dıyor ne yapmalıyım + pcde ctr alt delete yapamıyorum bunuda sölemiş olayım...
yardımlarınızı beklıyorum... Şimdiden Teşekkürler.!
-----------------------------Hocam hiç biri olmuyosa önemli bi olay yoksada sıfır bi format atıp verilen keyleri tekrar girmek en güzeli olacaktır..en azından )eğer aynı sorunsa)desktopu görüp rahat rahat işlem yaparsın
-
sagol hocam deniyecegim...
