Vista Görünümlü Xp Teması Varmı?
-
Selamın Aleyküm;
Vista görünümlü xp teması olan varmı beyler
-
Trzes bunu yazdı:
-----------------------------Selamın Aleyküm;
Vista görünümlü xp teması olan varmı beyler
-----------------------------
olmazmı hocam xp sp 3 xp fresh---- xp fresh ultra--- xp shane--- xp perfect daha bir sürü vardır eminim ben fresh kullanıyorum -
google amcayı kullan bi ton bulursun ;)
-
full var bende bekle yükleyim
sp3 ise yama yüklemen lazım
-
vista_theme_26_adet.rarhttp://rapidshare.com/files/284929922/vista_theme_26_adet.rar
al buda sp3 theme pack
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/SP3-UxTheme-Patcher.shtml
bunu kurdukdan sonra reset at
-
http://www.pcnet.com.tr/forum/windows-ipuclari/146991-kurulum-gerektirmeyen-xp-temasi-vista-gorunumlu.html
burda var bakarsın..
Yada buralarda ;
** http://www.themexp.org/
** http://www.xpthemes.com
-
win7 temaları daha güzel :G + artık işletim sistemi değiştirmenin zamanı geldi
Toplam Hit: 1660 Toplam Mesaj: 7
