Vista Home Basic"De IIS Sorunu..
-
Selam Arkadaşlar,
Makinaya ISS Kurmak istiyorum ama kurmadım internetten resimli anlatımını falan buldum ne gösteriliyorsa yaptım ama olmadı , daha sonradan araştırdım vista home basic ve vista starter'da ISS Desteği yokmuş.. Makinaya ISS Kurmak için ne yapabilirim ne edebilirim ??? veya alternatif olarak ne önerirsiniz..
Teşekkürler.. -
baby asp
-
edüt: hmm yükleniyor ama çalışmıyormuş enteresan..
-
home basic kaanım benimki home premium değil (:
orda demek istiyor denetim masasına git ordan windows özelliklerini aç/kapa zaten ben onu yaptım :D -
Ben anlamadim iss mi iis mi ? Eger IIS diyorsan www.apache.org apache tek rakibidir.
-
pardon ııs olacak orada aceleden yanlış yazmışım..
bana asp.net için gerekli hocam -
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------pardon ııs olacak orada aceleden yanlış yazmışım..
bana asp.net için gerekli hocam
-----------------------------apache'de asp.net kullanabilirsin. Chilliasp diye bir sey vardi bir aralar ama unix icindi sanirim tam hatirlamiyorum.
Birde baby web server diye baska bir alternatif var.
-
oke naki hocam bi deniyeyim hemen sonucu editleyip yazarım buraya..
-
bence home pre yap :)
domanım iyise direk ultimate ye kastır :P
-
ben ekledydm foruma bak bakem ordan olcak mı
