

Vista Home Kullaniyorum Ve Msn Yüklenmiyor..
-
Ilk aldigimda vista kuruldu ve msn kendiliginden kurulmustu..
2. Kez vista kurmak zorunda kaldigimda ise Msn kurulmadi ve Windows live msn indirin diyor..Buradan indiriyorum ama kurulmuyor..
Baska sitelerden indirdim,katilimsiz filan yine olmadi..Sizce nerededir sorun..?
Simdiden tesekkurler..
-
Kimse boyle bir sorun yasamamis sanirim..?
-
Bilgisayarın tarih ve saati güncel değilse kurulmaz, biostan yada vin den güncelle ondan olabilir..
-
Suan tarih ve saat guncel..
-
Hata kodu olarak bir veri dönmüyor mu onunla bir aratsan...
Toplam Hit: 798 Toplam Mesaj: 5