

Vista İçin Bridge.Dll Dosyası...Hata
-
bende Solidworks diye çizim programı var normal çalışıyor.ama buna eklenti olarak SolidCam programını yükledim ama çalışmıyor hata veriyor.hata da birdge.dll dosyasının bulunmadığını söylüyor.ben internetten araştırdım Xp için buldum yükledim fakat bu seferde bridge.dll nin vistaya uyumlu olmadığını söyluyor.eğer vista kullanıyorsanız.c:/windows/system32 içinde bridge.dll vardır ( bende yok ) onu upload edebilirmisiniz.
Toplam Hit: 1512 Toplam Mesaj: 1