Vista İle Xp Arasında Ağ Bağlantısı
-
merhaba;
Windows xp masaüstü bilgisayarımla, arkadaşımın vista laptobunu kablolu bağlantı ile nasıl bağlıyabiliriz ? bir türlü birbirini görmedi bilgisayarlar?
-
neler yaptınızda gösteremediniz ?
-
pke bişey yapmana gerek yok bir tane çapraz kabloyu takacaksın ethernet girişlerine daha sonra ikisinede elle ip vereceksin 192.168.1.1 192.168.1.2 gibi bu kadar
-
çalışma grubu kurdum, xp olan bilgisayarda "diğer pcler bu pc üzerinden internete bağlansın." ı seçtim ve ipyi 192.168.0.1 alt ağ maskesini 255.255.255.0 olarak ayarladım.diğerinde de otomatik ip verdim olmadı sonra elle ip verdim yine olmadı.
-
cmd yi çalıştır 192.168.0.1 e ping at ne dio bakim (192.168.0.2 li makinadan)
-
tamam bilgisayarlar birbirini gördü şimdi.fakat vista olan bilgisayarda internet yok.nasıl paylaştırabilirim interneti ?
-
Dostum neden çok uzun yoldan gidiyorsun ?
anladıgım kadarı ile bir bilgisayarında internet var ise sen croos kablo ile birbirini göstermedin bu bilgisayarlara bir switch var yani ortada bağla switche iki bilgisayarıda canavar gibi çalışsınlar ikiside internete çıkmış olucak.
-
Kumanaga bunu yazdı:
-----------------------------Dostum neden çok uzun yoldan gidiyorsun ?
anladıgım kadarı ile bir bilgisayarında internet var ise sen croos kablo ile birbirini göstermedin bu bilgisayarlara bir switch var yani ortada bağla switche iki bilgisayarıda canavar gibi çalışsınlar ikiside internete çıkmış olucak.
-----------------------------Switchler parayla ama :D
-
teşekkürler hallettim.
-
dosya paylaşımı için istiyosan network magic yükle tamamdır
