Vista Problem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    togytion
    togytion's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Arkadaşlar Vista Ultimate'i bilgisayarıma kurdum fakat Xp de mevcut.Sorun vista cd sürücüsünü görmüyo.Ayrıca Xp ye geçtiğimde ise modemin ethernet ışığı yanmıyor yani etherneti görmüyor.Bi fikri olan varmı : (

    KAF KEF...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek
    vista başlı başına bi sorun nağlet gelsin olum hepimiz hayatımızı kaybedeceğiz )):

    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    cd surucusunun kablolarini sok , vistayi calistir.Sonra sistemi kapat.Sonra kablolari tekrar tak sonra vistayi tekrar ac gorur.Gormezse aygit yoneticisinden aygitini kontrol et , unlem isareti vs varmi , yoksa donanim ekleden otomatik arama moduyla donanim ara bakalim...

    xp sistemindede muhtemelen ethernet driveri yuklu degil veya devre disi birakmissin.Aygit yoneticisi ve Ag baglantilarimdan kontrol et bakalim.


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR_ip
    TR_ip's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    gazili_tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------
    vista başlı başına bi sorun nağlet gelsin olum hepimiz hayatımızı kaybedeceğiz )):
    -----------------------------

    Çoğu kişinin bildiği ve bu sorulara verdiğim klasik cevabımı bu sefer yazmicam :) Zaten anlayan anlıyor bu mesajdanda ne demek istediğimi :) 


    Kontakt : TR_ip@tahribat.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek

    2 Gun önce aynı sorunu bende yaşadım vista home prede ve internette bir arkadasın paylaştıgı bir yöntem var bende işe yaradı denemeni öneririm...

     

    Başlat” ve sonra “Çalıştır” tıklatılır.
    ·
    “Aç” kutusuna “regedit” yazılır ve “Tamam” tıklatılır.
    ·Aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarı bulunur ve tıklatılır:
    ·HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
    ·Burada “LowerFilters” yada “UpperFilters” isimli değerlerden biri bulunacaktır.
    ·Değere sağ tıklanır ve “Sil” seçilir.
    ·Bilgisayar yeniden başltıldığında optik sürücüler görünür durumda olacaktır.

     

    Alıntıdır....


    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    togytion
    togytion's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    çok teşekkürler ya en azından ilginiz için

    KAF KEF...
Toplam Hit: 918 Toplam Mesaj: 6