Vista Problem
-
Arkadaşlar Vista Ultimate'i bilgisayarıma kurdum fakat Xp de mevcut.Sorun vista cd sürücüsünü görmüyo.Ayrıca Xp ye geçtiğimde ise modemin ethernet ışığı yanmıyor yani etherneti görmüyor.Bi fikri olan varmı : (
-
vista başlı başına bi sorun nağlet gelsin olum hepimiz hayatımızı kaybedeceğiz )):
-
cd surucusunun kablolarini sok , vistayi calistir.Sonra sistemi kapat.Sonra kablolari tekrar tak sonra vistayi tekrar ac gorur.Gormezse aygit yoneticisinden aygitini kontrol et , unlem isareti vs varmi , yoksa donanim ekleden otomatik arama moduyla donanim ara bakalim...
xp sistemindede muhtemelen ethernet driveri yuklu degil veya devre disi birakmissin.Aygit yoneticisi ve Ag baglantilarimdan kontrol et bakalim.
-
gazili_tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
vista başlı başına bi sorun nağlet gelsin olum hepimiz hayatımızı kaybedeceğiz )):
-----------------------------Çoğu kişinin bildiği ve bu sorulara verdiğim klasik cevabımı bu sefer yazmicam :) Zaten anlayan anlıyor bu mesajdanda ne demek istediğimi :)
-
2 Gun önce aynı sorunu bende yaşadım vista home prede ve internette bir arkadasın paylaştıgı bir yöntem var bende işe yaradı denemeni öneririm...
Başlat” ve sonra “Çalıştır” tıklatılır.
·“Aç” kutusuna “regedit” yazılır ve “Tamam” tıklatılır.
·Aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarı bulunur ve tıklatılır:
·HKEY_LOCAL_MACHINE/System/CurrentControlSet/Control/Class/{4d36e965-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
·Burada “LowerFilters” yada “UpperFilters” isimli değerlerden biri bulunacaktır.
·Değere sağ tıklanır ve “Sil” seçilir.
·Bilgisayar yeniden başltıldığında optik sürücüler görünür durumda olacaktır.Alıntıdır....
-
çok teşekkürler ya en azından ilginiz için
