Vista Transformation Pack 7.0
-
Xp sp2 ve Windows server 2003 sp2 kullanicilari icin piyasanin en iyi vista gorunumlu paketi.
• Boot ekrani
• Welcome ekrani / Logon ekrani
• Yeni mss stili dosyalar (visual)
• Yeni desktop ve dosya ikonlari
• Yeni toolbar ikonlari
• Islem Dialoglari
• Sesler
• Sistem Tray ikonlari
• Yeni Wallpapers
• Windows Media Player SkinleriPek cok yeni eklenti mevcut tek tek girmeyecem, birebir gorsellik var.

Download: http://www.satzoom.com/lucifiar/
-
Makinanın hızını yavaşlatacak herşey benim için gereksizdir ama yinede güzel birşey sağolasın hojucuk.
-
vistayı merak edenler için iyi bişey saolasın hoju...
-
Simdi soyle arkadaslar; Bricopack vista insprirat 2 ve onceki transformation paketlerine gore daha hizli calisir, 512mb ve altinda startupta yavaslik olasidir, 1 Gb ve uzeri sistemler icin stabledir lakin yetersiz RAM sistemler icin vistanin full surumu kadar sistemi kasmaz, gorsellik olarak alternatiftir.
-
Resimdende belli oluyorki 512 mb ramli makinanın 523 mbı boş windows tarafından kullanılıyor :)
Paylaşım güzel, özellikle sp2 ciler için
Ama hem 2003 kullanıp hem bunu yükleyen varsa eğer aklına scıiimm
-
Benim açımdan sistem işi görsellik işi değildir.
Makinaya ekleyeceğin her ne program olursa olsun bu hesap makinası bile olsa makinaya konfigure edildiği için benim için yüktür. Herşey kütük gibi olmalı. O yüzden tema 1 mb da kullansa 100 mb da kullansa makina için gereksizdir.Ve makinayı yavaşlatır.
Windows server 2003 e bu temayı kuran arkadaş ya o OS in ne işe yaradığını bilmiyordur yada laf olsun diye kullanıyordur zaten.
-
Windows server 2003 bilgidiniz gibi performansta ustunluk ilkesini konsept ediniyor , is yukune karsin performansi dusermeden tek sunucu ile calisiyor, dolayisiyla temel unsurlari surec zamanlama, bellek yonetimi, disk alt sistemi ve ag hizmetleri olan bu yazilima extra eklenti vistapack yuklenmesinin var olacabilecek tek nedeni 'Dizayn olabilir' gorecelidir, kullanicinin deneyimi ile baglantisi olmadigi gibi sisteme olan ilgisine gore ister yukle ister yuklemez bizi baglamaz, uyumludur.

