Vista Ve İnternet Expoler:S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    kusura bakmayın çok basit soruda babamın lap top vista linklere tıkladığım zaman yeni sayfalar küçük açılıyor tam ekran açılması için ne yapmam lazım.xp te en son nasılbırakırsam öye açılıyordu.ama vistada beceremedim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canerator
    canerator's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Şöyle bir çözüm buldum dene istersen

     

    """"Öncelikle yeni bir pencere aç.
    Daha sonra hangi boyutta açılmasını istiyorsan o boyuta ayarla pencereni.
    Daha sonra klavyendeki CTRL tuşuna basılı tutarak mouse ile pencernin x işaretine bas ve pencereyi kapat.""""

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    canerator bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şöyle bir çözüm buldum dene istersen

     

    """"Öncelikle yeni bir pencere aç.
    Daha sonra hangi boyutta açılmasını istiyorsan o boyuta ayarla pencereni.
    Daha sonra klavyendeki CTRL tuşuna basılı tutarak mouse ile pencernin x işaretine bas ve pencereyi kapat.""""


    -----------------------------
    dostum olmuyor zatenmasa üstünden eilk expoler ı tıkladığım zaman tam sayfa açılıyor ama sonra linklere tıkladığımda yeni sayfalar tam değil küçük çıkıyor mseal xp de öle değil xp de linklerde tam ekran
Toplam Hit: 1644 Toplam Mesaj: 3