Vista Vs. Sxe Yardım?
-
Arkadaşlar ben vista kullanıcısıyım ve cs 1.6 oynayabilmek için bir çok server sxe istiyor sxe cpuyu %99 oranında kullanıyor ve pc oyunu kapatıyor...Son sürümü yeni çıktı ama aynı hata bunda da var...Cs oynayamaz oldum...Yardım pls...
-
virüs vs. bulaşmış olabilir pcye sxe ye alt modül olarak ekleniyo gibi şeyler de olabilir...
sxe yi kaldır tekrar kur, ama önce pcyi herhangi bi av le tara (forum da arama yap kafan göre av muhakkak bulursun ;)
Toplam Hit: 755 Toplam Mesaj: 2
