folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Vista Vs. Sxe Yardım?



Vista Vs. Sxe Yardım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Barisates
    Barisates's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2008
    Erkek
    Arkadaşlar ben vista kullanıcısıyım ve cs 1.6 oynayabilmek için bir çok server sxe istiyor sxe cpuyu %99 oranında kullanıyor ve pc oyunu kapatıyor...Son sürümü yeni çıktı ama aynı hata bunda da var...Cs oynayamaz oldum...Yardım pls...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    virüs vs. bulaşmış olabilir pcye sxe ye alt modül olarak ekleniyo gibi şeyler  de olabilir...

    sxe yi kaldır tekrar kur, ama önce pcyi herhangi bi av le tara (forum da arama yap kafan göre av muhakkak bulursun ;) 


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
Toplam Hit: 755 Toplam Mesaj: 2