folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Vista"Da Directx Kurmaya Gerek Varmı? (Yardım)



Vista"Da Directx Kurmaya Gerek Varmı? (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    anladığım kadarıyla Directx10 kurulu vistada. Yanlışmı biliyorum? Directx kurmama gerek varmı?

    Birde benim 256 mb ekran kartım vardı, 256 da paylaşımla 512 mb çalışıyordu.

    Şimdi vista yükledim, birde güncellemeler yaptım (ekran kartımıda güncelledi) , güncelledikden sonramı yoksa vistayı kurduğumdan berimi bilmiyorum,

    256 mb paykaşımla toplam  895 MB ekran katına sahip oldum (: ben bu işden birşey anlamadım.

    Konuyla ilgili Bilgisi olan varsa bilgilendirsin lütfen. 

    Bu güne kadar vistadan korktum hep ve kurmadım ama böyle giderse çok şey kaybedeceğimi anladım. Yaşı ileri adamlar teknolojiden hiç anlamaz eve ben bunlara sinir olurum. ileride  Bende onlar gibi olmam için vistayı kullanmaya karar verdim. Sizce Vista için erkenmi? birazdaha beklenmelimi? Güvenlik açığı vs için diyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende           o zaman kurdum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    kurulu olarak gelir ama sen güncelleştirme yapmalısın ( : 

    bana öyle geldi . Kurulu Olarak Geldi Zaten İlk İsim Çalıştr- Dxdiag Yapmak Oldu :)

    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    lejyoner_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende o zaman kurdum
    -----------------------------

     

    Kurduğunun sürümü neydi kardeş,  9-10?

    Ve bunu manual yüklemem için setup dosyası elinizde varmı? 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek
    Bolvadinli bunu yazdı:
    -----------------------------

    lejyoner_ bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende o zaman kurdum
    -----------------------------

     

    Kurduğunun sürümü neydi kardeş,  9-10?

    Ve bunu manual yüklemem için setup dosyası elinizde varmı? 


    -----------------------------
    galiba 9 du çünkü oyun cd sinin içinden vardı ben de ordan yükledim yüzde 90   9 olması lazım hocam setup dosyasıda malesef yok hocam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bolvadinli
    Bolvadinli's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    eywllh kardeşim.

    ev Arkadaşımda yüzüklerin  efendisi var oradan alacağım.

    Teşekkürler. kardeşim 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes
    enes's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2007
    Erkek

    önemli deil hocam buldun ya onada şükür

     


Toplam Hit: 1802 Toplam Mesaj: 7