

Vista"Da Directx Kurmaya Gerek Varmı? (Yardım)
-
anladığım kadarıyla Directx10 kurulu vistada. Yanlışmı biliyorum? Directx kurmama gerek varmı?
Birde benim 256 mb ekran kartım vardı, 256 da paylaşımla 512 mb çalışıyordu.
Şimdi vista yükledim, birde güncellemeler yaptım (ekran kartımıda güncelledi) , güncelledikden sonramı yoksa vistayı kurduğumdan berimi bilmiyorum,
256 mb paykaşımla toplam 895 MB ekran katına sahip oldum (: ben bu işden birşey anlamadım.
Konuyla ilgili Bilgisi olan varsa bilgilendirsin lütfen.
Bu güne kadar vistadan korktum hep ve kurmadım ama böyle giderse çok şey kaybedeceğimi anladım. Yaşı ileri adamlar teknolojiden hiç anlamaz eve ben bunlara sinir olurum. ileride Bende onlar gibi olmam için vistayı kullanmaya karar verdim. Sizce Vista için erkenmi? birazdaha beklenmelimi? Güvenlik açığı vs için diyorum.
-
hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende o zaman kurdum
-
kurulu olarak gelir ama sen güncelleştirme yapmalısın ( :
bana öyle geldi . Kurulu Olarak Geldi Zaten İlk İsim Çalıştr- Dxdiag Yapmak Oldu :) -
lejyoner_ bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende o zaman kurdum
-----------------------------Kurduğunun sürümü neydi kardeş, 9-10?
Ve bunu manual yüklemem için setup dosyası elinizde varmı?
-
Bolvadinli bunu yazdı:
-----------------------------lejyoner_ bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ben vistayı yükledimde kurulu deildi yüklemedim anca needforspedd yeni oyunu nu yüklüyünce istedi bende o zaman kurdum
-----------------------------Kurduğunun sürümü neydi kardeş, 9-10?
Ve bunu manual yüklemem için setup dosyası elinizde varmı?
-----------------------------
galiba 9 du çünkü oyun cd sinin içinden vardı ben de ordan yükledim yüzde 90 9 olması lazım hocam setup dosyasıda malesef yok hocam -
eywllh kardeşim.
ev Arkadaşımda yüzüklerin efendisi var oradan alacağım.
Teşekkürler. kardeşim
-
önemli deil hocam buldun ya onada şükür