Vistada Pws Kurulumu
-
Arkadaşlar vistada pws kurulumunu bilen varmı?
-
PWS Vistada kurulmaz diye biliyorum
-
Pws nin ne olduğunu ve hangi işletim sistemi ile kullanıldığını biliomusun hoca?
-
arkadaşım sadece pws kurmak istiyorsan 98 kurman gerekli :) wps/IIs kurmak içinde xp gerekli yoksa yapamassın_?vistada olmasss...lanet olsun zaten nasıl bi işletim sistemi ise.....:(
-
Vista Sux
-
hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den ) bakmayı dene :D
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den ) bakmayı dene :D-----------------------------
Dediklerin o kadar saçmaki bak şimdi izin istiyor demişsin çok kötü demişin Vista onu güvenlik olarak koymuş zaten süs olarak değil 2.Vistada her programlar uygun değil program yüklerken vistaya uygunmu ona bakıcaksın 3.Yazıcı nasıl yüklenmez örneğin HP yazıcı kullanıyosun HP nin sitesine girip vistaya uygun driver indiriceksin 3.Trojandan tut her bi halt her bilgisayara giriyor.Vistaya girmiyor demişsinde o zaman vistaya uygun neden antivirüsler firewall veya spyware ler çıktı onu merak ettim dediklerin çok saçma :) Ayrıca İntel işlemci üretir işletim sistemi değil.İşletim sistemini Microsoft yapar.
-
Bu ara foruma girdikçe nostalji yaşıyorum.Geçende birisi brutus programını arıyordu :)
-
HeadBanger bunu yazdı:
-----------------------------
hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den ) bakmayı dene :D
-----------------------------
Ah ben yavrum ben sana simdi ne diyeyim ki a.q koskoca tbt ye uye olabilcek kapasitedesin yani kendini bu siteye kayıt ede bilmissin hatta konuya cevap bile verebilmissin ama a.q windows isletim sisteminin hangi sirket tarafından yapıldıgını hala bilmiyon intel yapmadı vistayıı Vista ve Sonraki ki daha gelmedi onceki tum Windows isletim sistemlerinin yapımcısı Microsoft firmasıdır... bilmemek ayıp degil ogrenmemek ayıpp :)) kusura bakma ama ne diyim ki .. -
Ya ama lütfen delphi'de veritabanıdır hatta borland 72 yaşında bi'amcamızdır.(sikko nam-ı diğer sikorpitx amcam söylüyordu)
Lütfen bunlarıda unutmayalım. Arkadaşa fazla yüklenmeyelim :P
Hoca şaka ha yanlış anlama!
