Vistada Pws Kurulumu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korhan
    korhan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlar vistada pws kurulumunu bilen varmı?


    https://www.fitnessaktif.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    PWS Vistada kurulmaz diye biliyorum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Pws nin ne olduğunu ve hangi işletim sistemi ile kullanıldığını biliomusun hoca?

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delizm_sundu
    delizm_sundu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşım sadece pws kurmak istiyorsan 98 kurman gerekli :) wps/IIs kurmak içinde xp gerekli yoksa yapamassın_?vistada olmasss...lanet olsun zaten nasıl bi işletim sistemi ise.....:(

    bilki hesap sorulmaz madist olandan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Vista Sux

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeadBanger
    HeadBanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi  XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den )  bakmayı dene :D

    Boş İşler Uzmanı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------
    hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den ) bakmayı dene :D

    -----------------------------

    Dediklerin o kadar saçmaki bak şimdi izin istiyor demişsin çok kötü demişin Vista onu güvenlik olarak koymuş zaten süs olarak değil 2.Vistada her programlar uygun değil program yüklerken vistaya uygunmu ona bakıcaksın 3.Yazıcı nasıl yüklenmez örneğin HP yazıcı kullanıyosun HP nin sitesine girip vistaya uygun driver indiriceksin 3.Trojandan tut her bi halt her bilgisayara giriyor.Vistaya girmiyor demişsinde o zaman vistaya uygun neden antivirüsler firewall veya spyware ler çıktı onu merak ettim dediklerin çok saçma :) Ayrıca İntel işlemci üretir işletim sistemi değil.İşletim sistemini Microsoft yapar.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bu ara foruma girdikçe nostalji yaşıyorum.Geçende birisi brutus programını arıyordu :)

    λ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZeroCooL
    ZeroCooL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    HeadBanger bunu yazdı:
    -----------------------------
    hojam simdi wista dedın hata ettin tam 2 aydır vista kullanıorum hayatımda gordugum en iğrenc diyeyım sana işletim sistemı ne yaparsan izin istıor bazı programları calısmıor ilerleyen zamanlarda explorer dan yanıt gelmıor yazıcı yukleyemıorsun ne diim sana intel in yapdıgın en iğren bir işletim sistemı..ha tamam kotuluoruz da az guzel yanalarıda var mesela hayatta gordugum en buyuk korumaya sahıp kolay kolay virüs giremıor 1 tek bu yanını sevıorum bence sende herkeze gibi  XP kur rahatla..boş ver vistayi hayata tersden ( xp den )  bakmayı dene :D
    -----------------------------
    Ah ben yavrum ben sana simdi ne diyeyim ki a.q koskoca tbt ye uye olabilcek kapasitedesin yani kendini bu siteye kayıt ede bilmissin hatta konuya cevap bile verebilmissin ama a.q windows isletim sisteminin hangi sirket tarafından yapıldıgını hala bilmiyon intel yapmadı vistayıı  Vista ve Sonraki ki daha gelmedi onceki tum Windows isletim sistemlerinin yapımcısı Microsoft firmasıdır... bilmemek ayıp degil ogrenmemek ayıpp :)) kusura bakma ama ne diyim ki ..

    Yaşam ve Ölüm arasındaki ince çizgide alırken nefes bazen mutlu bazen mutsuz herkes...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek

    Ya ama lütfen delphi'de veritabanıdır hatta borland 72 yaşında bi'amcamızdır.(sikko  nam-ı diğer sikorpitx amcam söylüyordu)

    Lütfen bunlarıda unutmayalım. Arkadaşa fazla yüklenmeyelim :P

    Hoca şaka ha yanlış anlama! 


    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
Toplam Hit: 1757 Toplam Mesaj: 10