folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Vista"Dan "Dili Yanan" Microsoft"U Dava Edebilecek



Vista"Dan "Dili Yanan" Microsoft"U Dava Edebilecek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ABD'de Federal Mahkeme, Vista çıkmadan önce yapılan "Vista'ya hazır" XP yüklü bilgisayar kampanyasından mağdur olanlara, Microsoft'u dava etme yolunu açtı. 

    ABD'de Federal Mahkeme, Windows Vista çıkmadan önce, XP yüklü bilgisayarlara "Vista'ya hazır" etiketi yapıştıran Microsoft'a, bunun için dava açılabilir kararı aldı.

    Microsoft, Windows Vista'nın 2007 yılı başında satışa sunulmasından önce, ABD'de alışveriş sezonuna denk gelen dönemde yapılan kampanyalarda, XP yüklü bazı bilgisayar modellere, kendisinden onaylı "Vista'ya hazır" etiketi kullanılmasına izin vermişti.

    Açılan dava sonunda alınan kararda, bu etikete sahip ürünlerden çoğunun, Vista'nın Aero arayüzü de olmak üzere, yeni işletim sisteminin birçok gelişmiş özelliğini desteklemediği belirtildi. Davacılar, bu bilgisayar modellerin sadece en temel Vista işletim sistemini desteklediğini ileri sürerken, Microsoft karar ile ilgili incelemesini devam ettiğini söyledi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    bu arada eklemeyi unutmusum, kaynak cnet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.
    -----------------------------
    lan istemiyosan demio, adam istio ama kaldırmıo ki kdumun pc si, baş kaldır biraz olm koyun olma :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------
    önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.
    -----------------------------

    drıverları mı war?(sıtesınde wardır,dıcen..)

    yok kardesım :| ındırmedık drıver bırakmadım yooookk..

    f1kr3t ten aldım en son..

    onun kı v6328ea,benımkı v6343ea..

    bırısı olur dıyor,bırısı olmaz..

    bı de üşengeçlık :F

    rulz xp.

Toplam Hit: 1463 Toplam Mesaj: 5