

Vista"Dan "Dili Yanan" Microsoft"U Dava Edebilecek
-
ABD'de Federal Mahkeme, Windows Vista çıkmadan önce, XP yüklü bilgisayarlara "Vista'ya hazır" etiketi yapıştıran Microsoft'a, bunun için dava açılabilir kararı aldı.
ABD'de Federal Mahkeme, Vista çıkmadan önce yapılan "Vista'ya hazır" XP yüklü bilgisayar kampanyasından mağdur olanlara, Microsoft'u dava etme yolunu açtı.
Microsoft, Windows Vista'nın 2007 yılı başında satışa sunulmasından önce, ABD'de alışveriş sezonuna denk gelen dönemde yapılan kampanyalarda, XP yüklü bazı bilgisayar modellere, kendisinden onaylı "Vista'ya hazır" etiketi kullanılmasına izin vermişti.
Açılan dava sonunda alınan kararda, bu etikete sahip ürünlerden çoğunun, Vista'nın Aero arayüzü de olmak üzere, yeni işletim sisteminin birçok gelişmiş özelliğini desteklemediği belirtildi. Davacılar, bu bilgisayar modellerin sadece en temel Vista işletim sistemini desteklediğini ileri sürerken, Microsoft karar ile ilgili incelemesini devam ettiğini söyledi. -
bu arada eklemeyi unutmusum, kaynak cnet
-
önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.
-
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.
-----------------------------
lan istemiyosan demio, adam istio ama kaldırmıo ki kdumun pc si, baş kaldır biraz olm koyun olma :) -
FOXXLY bunu yazdı:
-----------------------------
önüne gelen de dava açıyo. bu ne kardeşim. istemiyosan kullanma zorlamı sanki. herkes vista premium kullanacak değil ya sende vista home kullan.
-----------------------------drıverları mı war?(sıtesınde wardır,dıcen..)
yok kardesım :| ındırmedık drıver bırakmadım yooookk..
f1kr3t ten aldım en son..
onun kı v6328ea,benımkı v6343ea..
bırısı olur dıyor,bırısı olmaz..
bı de üşengeçlık :F
rulz xp.
Toplam Hit: 1463 Toplam Mesaj: 5