Vista"Lar Win7"Ye Dönüşsün

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

     
     

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
       
     
     
    vVista'lar Win7'ye dönüşsün
     
     

    Windows 7 Transformation Pack 2 hazır...

    Windows 7 çıkmadı ama Vista'yı Windows 7'ye çevirmek artık daha kolay: Transformation Pack 2 hazır.


    WindowsX geliştiricileri Seven Transformation Pack'in yeni bir sürümünü kullanıma açtı. Paket sayesinde Windows 7'nin görünümünü daha şimdiden masaüstünüze getirebilirsiniz. Yeni sürüm sayesinde bu paketten Windows Vista kullanıcıları da yararlanabilecek. Fakat programın sorunsuzca yüklenmesi için kurulumun uyumluluk modunda gerçekleştirilmesi gerekiyor.

    İndirme-paketi sadece yeni duvar kâğıtları, ekran koruyucuları, ikonlar, temalar ve yeni bir başlat menüsü içermekle kalmıyor, aynı zamanda süper görev çubuğunun (superbar) fonksiyonelliğini de sunuyor. Pratik: Görev çubuğundaki bir ikona sağ tıkladığınızda o programa ilişkin sık kullanılan dosyalar ve en çok kullanılan fonksiyonlar beliriyor.

    Download: Windows 7 Transformation Pack 2


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    xpden convert varmı?

     


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    Kullanlar varmı acaba bunları ?

    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dumanemre
    dumanemre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    bu yaşıma geldim hala xp den sonra çıkan seri ve sürümleri gözüm tutmadı..

    he bu arada denildiği gibi xp de oluyor mu bu olay?


    .İnilmeyince kuyuya çıkılmıyor taht-ı Mısıra.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    kuruyorum xpyi çakıyorum üstüne BricoPack Vista Inspirat Ultimate taş gibi sistem oluyor

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 915 Toplam Mesaj: 5