

Visual Basic 6.0 Kurmaya Çalışıyorum Bilg Kapanıyo Yardım Edermisiiz
-
bilgisayarımda xp işletim sistemi var visual basic 6.0 kurmaya çalışıyorum fakat sürekli bilgisayar yeniden başlıyor ve program kurulmuyor sorun nedir bilen varmı
-
ya abiler biri yardım etsin şu acemiye lutfen
-
basic kurarken bilgisayarın bir kere yeniden başlaması lazım yeniden başladıktan sonra yükleme devam eder etmezse cd nin içinde 2 tane exe dosyası olması lazım setup.exe yi değil ötekisini çalıştır
-
ne oldu yaptın mı ya millet konuyu açıyo sonra basıp gidiyo
-
beyler bendede matlab da oluyor yaw %30 a geliyor yes no die soruyor yes diyon %28 den başlıyor %30 da gene aynı hata no diyince yüklemeyi bitiriyor sorun ne sizce?
-
ne yaptıysam olmuyor
sürekli F:/OS/FONTS/TAHOMA.TFF
mesajı çıkıyor yoksay diyorum yine aynı
-
ilginiz için teşekkür ederim arkadaşlar halletim sonunda askerin tavsiyesi işime yaradı
Toplam Hit: 2085 Toplam Mesaj: 7