Visual Basic Bi Soru Yardım Lütfen
-
arkadaşlar yeni başlıyorum
Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition yükledim
şimdiii :)
amacım bilsayarda birbirine bağlı html sayfaları oluşturdum
bi form oluşturdum
wepbrowser yerleştirdim browserin url'sini yaptığım ana sayfa yaptım
buraya kadar problem yok açtığımda ana sayfam geliyor
amacım :
bi kaç buton koyup diğer sayfalara o butonlarla kısa yol oluşturmak
butonları yerleştirdim ama sonra ??
form'u upload etsem bi baksanız yada remote control yapsak sizi yaparken izlesem yada ne bilim bi şekilde yapıyım
-
site adı? tam Olarak ne istiyorsun :)
-
adama bunu yazdı:
-----------------------------
site adı? tam Olarak ne istiyorsun :)
-----------------------------site adı yok üstad c:/ mehmet / anasayfa.html
-
45 kişi bakmış yazan 1 kişimi ?? nerdesiniz müridler
-
buttonunu oluştur 2 kere tıkla
webbrowser1.navigate ("c:\anasayfa.html")
-
eyvallah üstad 1 numarasın teşekkürler
