Visual Basic Te Ufak Bir Sorunum Var...
-
arkadaşlar şuan visual basic express 2008 kullanıyorum ama yapmış olduğum çalışmalarımı açmak istediğimde karşıma "do you want to close the current solution and open this file as the solution" cümlesini çıkarıyo evet ve hayır seçenekli olarak her iki denmemde de daha önceki çalışmamı açamıyorum.... ne yapmalıyım yada ne yapabilirim...?
-
beyler bukonuda bilgisi olan kimse yokmu??
-
şimdiki solutionu kapatıp bu dosyayı bir solution olarak açmak istiyor musunuz gibi bi soru soruyor.. eğer dediğin gibi ise option yada settings gibi ayarlara girip herşeyi default olarak ayarlayıp dene.. belki çözüm olur
-
ayarları sıfıra eğer sıfırlamayı bilmiyosan:) sil tekrar yükle silip yüklemen daha iyi olacak bence :)
Toplam Hit: 1565 Toplam Mesaj: 4
