folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Visual C# 2005 Express Edition Registration Key[İstek]



Visual C# 2005 Express Edition Registration Key[İstek]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    elinde olan falan varsa ya da b iyerden bulan çok iyi olur.serials.ws falan filan buldum ama çalışmıyolar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    express edition kullanmadm ama istemesi lazım

    istiyorsa microsoftun indirdiin yerde bulabilirsin çünkü zaten express sürümleri öğrenme amaçlı bedava


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    evet banada lazım. Bulan oLursa mutlu oLuruz...

    sanılanın aksine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    Visual C# 6 Express Edition

    Visual Basic 6 Express Edition

    Full serialli bi ara atıcam siteye veririm linki 


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.xnadevelopment.com/tutorials/installingvisualcsharp/installingvisualcsharp.shtml

    bu ardesten ayrıntılı foto lu bulabilirsiniz

    kısaca siz kurduktan sonrra gelen yerden registiry diosunuz ve email giriyosunuz size key yolluyor microsoft


    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    şöyle bişey buldum belki işinize yarar..
    http://rapidshare.com/files/38863706/VB6Keygen.exe.html

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ravage
    Ravage's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    verdiin link vb6 için vc#.net express olması gerekiyorda yinede çok saol...

    Buralar bizden sorulur... Ravage@tahribat.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek

    abi visual basic o bana visual c# lazım : P

Toplam Hit: 5035 Toplam Mesaj: 8