folder Tahribat.com Forumları
linefolder C - C++
linefolder Visual Studio 2005 C# Exress Edition"Dan Basladım Dogrumu?



Visual Studio 2005 C# Exress Edition"Dan Basladım Dogrumu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    arkadaşlar forumda gezerken programlama falan arkadaşların yazdıklarına bakarken bu link'i gördüm biyerden başlamak lazım die indirdim yarında kitap almayı düşünüyorum-ne önerirsiniz- bide ben anlamadıgım için böyle şeylerden bu programı yükledim fakat daha önce yüklemem gereken bişiler varmıydı bilmiyorum varsa sölerseniz sevinirim teşekkürler şimdiden...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    hodjam naptın =) tak diye atılmıssın C# şekline

    senin elinde gül gibi VisuaL BasiC var niye atladın tak diye c lere :) unutma temelsiz konut çöker programcılığa sıkı sarmak istiyorsan temelini iyi atman lzım ilk olarak en kolay dillerden biri olan (hatta en kolayı :P) vb den başlaman lazım ama bu da senın kararın kfanı ütülemiyim ...

     

    ve sana bişey diyim son kitap mitap alma boşa boşuna insanın beynini siker onlar s.et kendin uraş biraz nette cok kaynak var  


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    visual studio senin için herşeyi yükler merak etme bir bak SQL2005 exspress te yüklemiş mi?Eger yüklediyse onunda üstüne bir sql management studio olsun mis:) eger ingilizcen iyiyse kitaba felan gerek yok.MSDN var microsoftun giriyorsun robot programlamadan tut en basit konuya kadar sebil.....Birde C# yeni başlangıc olarak gayet idealdir

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    evt o benim konumdu. sandman ile compu abi bana bu programı önermişlerdi. Bende indirdim kurdum. Bende C# ile başladım programcılığa.     Bende Zengin Çocuğuyum bende nişantaşında oturuyorum :D :P

    sanılanın aksine...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    evt o benim konumdu. sandman ile compu abi bana bu programı önermişlerdi. Bende indirdim kurdum. Bende C# ile başladım programcılığa.     Bende Zengin Çocuğuyum bende nişantaşında oturuyorum :D :P
    -----------------------------
    nasıl kardeş anlaşılırmı program
Toplam Hit: 2005 Toplam Mesaj: 5