Visual Studio 2005 C# Exress Edition"Dan Basladım Dogrumu?
-
arkadaşlar forumda gezerken programlama falan arkadaşların yazdıklarına bakarken bu link'i gördüm biyerden başlamak lazım die indirdim yarında kitap almayı düşünüyorum-ne önerirsiniz- bide ben anlamadıgım için böyle şeylerden bu programı yükledim fakat daha önce yüklemem gereken bişiler varmıydı bilmiyorum varsa sölerseniz sevinirim teşekkürler şimdiden...
-
hodjam naptın =) tak diye atılmıssın C# şekline
senin elinde gül gibi VisuaL BasiC var niye atladın tak diye c lere :) unutma temelsiz konut çöker programcılığa sıkı sarmak istiyorsan temelini iyi atman lzım ilk olarak en kolay dillerden biri olan (hatta en kolayı :P) vb den başlaman lazım ama bu da senın kararın kfanı ütülemiyim ...
ve sana bişey diyim son kitap mitap alma boşa boşuna insanın beynini siker onlar s.et kendin uraş biraz nette cok kaynak var
-
visual studio senin için herşeyi yükler merak etme bir bak SQL2005 exspress te yüklemiş mi?Eger yüklediyse onunda üstüne bir sql management studio olsun mis:) eger ingilizcen iyiyse kitaba felan gerek yok.MSDN var microsoftun giriyorsun robot programlamadan tut en basit konuya kadar sebil.....Birde C# yeni başlangıc olarak gayet idealdir
-
evt o benim konumdu. sandman ile compu abi bana bu programı önermişlerdi. Bende indirdim kurdum. Bende C# ile başladım programcılığa. Bende Zengin Çocuğuyum bende nişantaşında oturuyorum :D :P
-
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
evt o benim konumdu. sandman ile compu abi bana bu programı önermişlerdi. Bende indirdim kurdum. Bende C# ile başladım programcılığa. Bende Zengin Çocuğuyum bende nişantaşında oturuyorum :D :P
-----------------------------
nasıl kardeş anlaşılırmı program
Toplam Hit: 2005 Toplam Mesaj: 5
