

Visual Studio 2008 Fare Tekerleği Oynayınca Neden Kapanır?
-
Hocalar ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Proje aç veya yeni bir proje açtığımda form kısmında veyahutta farketmiyor studio üzerinde iken mouse ile aşağı yukarı yapınca hata oluştu diyor direk kapatıyor.
resmi de burada. zaten çalşan programlarda gözüküyor. Fikri olan paylaşabilir mi ya bu arada laptopun üzerindeki touchpad te sapıtmış yukarı sürüklüyorum aşağı gidiyor. Aşağı sürüklüyorum yukarı gidiyor. ama elimdeki mouse normal yapması gerekeni yapıyor studio üzerinde hariç.

-
7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç
-----------------------------Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.
-
ahahaha hocam kusura bakma komik bişey ilk kez görüyorum :D
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç
-----------------------------Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.
-----------------------------bende evde 2005 2008 2010 hepsi yüklü :)))
Hocam 2008 kaldırsan o kendisi program gibi açıyor ve sırayla siliyor.Kendisi hepsini tek-tek siliyor.
sonra 2010 kur.Çok hoş,hızlı.
-
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------
omerelili bunu yazdı:
-----------------------------
7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç
-----------------------------Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.
-----------------------------bende evde 2005 2008 2010 hepsi yüklü :)))
Hocam 2008 kaldırsan o kendisi program gibi açıyor ve sırayla siliyor.Kendisi hepsini tek-tek siliyor.
sonra 2010 kur.Çok hoş,hızlı.
-----------------------------Çok sağol şu an kaldırmaya başladım. 2010 u yükledikten sonra yine yazarım.