folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Visual Studio 2008 Fare Tekerleği Oynayınca Neden Kapanır?



Visual Studio 2008 Fare Tekerleği Oynayınca Neden Kapanır?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    Hocalar ilk kez böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Proje aç veya yeni bir proje açtığımda form kısmında veyahutta farketmiyor studio üzerinde iken mouse ile aşağı yukarı yapınca hata oluştu diyor direk kapatıyor.

    resmi de burada. zaten çalşan programlarda gözüküyor. Fikri olan paylaşabilir mi ya bu arada laptopun üzerindeki touchpad te sapıtmış yukarı sürüklüyorum aşağı gidiyor. Aşağı sürüklüyorum yukarı gidiyor. ama elimdeki mouse normal yapması gerekeni yapıyor studio üzerinde hariç.

    hata

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç


    -----------------------------

    Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    ahahaha hocam kusura bakma komik bişey ilk kez görüyorum :D


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç


    -----------------------------

     

    Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.


    -----------------------------

    bende evde 2005 2008 2010 hepsi yüklü :)))

    Hocam 2008 kaldırsan o kendisi program gibi açıyor ve sırayla siliyor.Kendisi hepsini tek-tek siliyor.

    sonra 2010 kur.Çok hoş,hızlı.

     

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    omerelili bunu yazdı:
    -----------------------------

    7 kullanıyorsun galiba VS 2010 keç


    -----------------------------

     

    Hocam 7-8 aydır sorunsuz kullanıyorum 2008 i. 2010 a geçmeside kolay var harddiskte ama zibil gibi program var onları kaldırmadan kursam program ekle kaldırdaki 2008 e ait programları güncellermi yoksa tek tek kaldırmak mı gerek.


    -----------------------------

    bende evde 2005 2008 2010 hepsi yüklü :)))

    Hocam 2008 kaldırsan o kendisi program gibi açıyor ve sırayla siliyor.Kendisi hepsini tek-tek siliyor.

    sonra 2010 kur.Çok hoş,hızlı.

     


    -----------------------------

    Çok sağol şu an kaldırmaya başladım. 2010 u yükledikten sonra yine yazarım.

Toplam Hit: 1160 Toplam Mesaj: 6