Visual Studio 2012 Debug/Release Butonu
-
ya arkadaşlar hiç bişi yoktu ortada :D bugun bi açıyım dedim.
baktım debug yerim yok. direk ataç geliyor..
vs10da takılıyorum o yüzden :S
nerden düzeltebilirim bunu ?
Belgelerimden kendi kişisel ayarlarımı falan filan kaldırdım ama yok düzelmedi namussuz.. Dün Debug duruyordu orda ya..

-
Ordan bir proje aç bakalım ondan sonra değişmesi lazım onun.
-
:D hocam açıyoruz tabiki :D
kafama esip konu açmıyorum :D birden çıktı bu ortaya dün bişi yoktu.
-
ya arkadaşlar.. vallahi cinnet geçiricem ne oldu bu mna koduğumun stidyosuna ya..
komple silip baştan kurucam olmadı artık sinir küpüyüm.

-
görmeden birşey diyemem de,
options dan projects and solitions'a gir, orda buil and run olucak, prompt to buil di seç seçeneklerden, orda ki ayarları kurcala
edit: biraz netten baktım da web projesi mi geliştiriyosun, yani bu durumun birçok farklı sebebi var gibi. başka bir proje türü açıp, onu çalıştırabiliryomusun onu kontrol et, ona göre çözüm yolu çıkar.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/e8z01xdh%28VS.80%29.aspx
http://codereferences.blogspot.in/2012/05/start-debugging-f5-does-not.html
Ercan tarafından 04/Ara/12 23:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Ercan bunu yazdı
görmeden birşey diyemem de,
options dan projects and solitions'a gir, orda buil and run olucak, prompt to buil di seç seçeneklerden, orda ki ayarları kurcala
edit: biraz netten baktım da web projesi mi geliştiriyosun, yani bu durumun birçok farklı sebebi var gibi. başka bir proje türü açıp, onu çalıştırabiliryomusun onu kontrol et, ona göre çözüm yolu çıkar.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/e8z01xdh%28VS.80%29.aspx
http://codereferences.blogspot.in/2012/05/start-debugging-f5-does-not.html
o olayla çözdüm hocam ya.. nasıl değişir ne olur nasıl boşalır o seçenekler anlamadım gitti valla..
çok teşekkürler ellerine sağlık araştırmıssın etmişsin..
sağolasın.
