folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Visual Studio 2012 Debug/Release Butonu



Visual Studio 2012 Debug/Release Butonu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    ya arkadaşlar hiç bişi yoktu ortada :D bugun bi açıyım dedim.

    baktım debug yerim yok. direk ataç geliyor..

    vs10da takılıyorum o yüzden :S 

    nerden düzeltebilirim bunu ?

    Belgelerimden kendi kişisel ayarlarımı falan filan kaldırdım ama yok düzelmedi namussuz.. Dün Debug duruyordu orda ya..

     


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek

    Ordan bir proje aç bakalım ondan sonra değişmesi lazım onun.


    Ehl-i Byte
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    :D hocam açıyoruz tabiki :D 

    kafama esip konu açmıyorum :D birden çıktı bu ortaya dün bişi yoktu.


    http://www.leyladansonra.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    ya arkadaşlar.. vallahi cinnet geçiricem ne oldu bu mna koduğumun stidyosuna ya..

    komple silip baştan kurucam olmadı artık sinir küpüyüm.


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ercan
    Ercan's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2008
    Erkek

    görmeden birşey diyemem de,

    options dan projects and solitions'a gir, orda buil and run olucak, prompt to buil di seç seçeneklerden, orda ki ayarları kurcala

    edit: biraz netten baktım da web projesi mi geliştiriyosun, yani bu durumun birçok farklı sebebi var gibi. başka bir proje türü açıp, onu çalıştırabiliryomusun onu kontrol et, ona göre çözüm yolu çıkar.

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/e8z01xdh%28VS.80%29.aspx

     

    http://codereferences.blogspot.in/2012/05/start-debugging-f5-does-not.html

    Ercan tarafından 04/Ara/12 23:39 tarihinde düzenlenmiştir

    IF YOU ARE NOT TİRED, YOU ARE NOT DOING IT RIGHT
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek
    Ercan bunu yazdı

    görmeden birşey diyemem de,

    options dan projects and solitions'a gir, orda buil and run olucak, prompt to buil di seç seçeneklerden, orda ki ayarları kurcala

    edit: biraz netten baktım da web projesi mi geliştiriyosun, yani bu durumun birçok farklı sebebi var gibi. başka bir proje türü açıp, onu çalıştırabiliryomusun onu kontrol et, ona göre çözüm yolu çıkar.

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/e8z01xdh%28VS.80%29.aspx

     

    http://codereferences.blogspot.in/2012/05/start-debugging-f5-does-not.html

    o olayla çözdüm hocam ya.. nasıl değişir ne olur nasıl boşalır o seçenekler anlamadım gitti valla..

    çok teşekkürler ellerine sağlık araştırmıssın etmişsin..

    sağolasın.


    http://www.leyladansonra.com/
Toplam Hit: 1472 Toplam Mesaj: 6