folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Viyana - Ankara Hatti. Ankarada Ulasim.



Viyana - Ankara Hatti. Ankarada Ulasim.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    selam,

    benim ankarada kalan arkadaslara bir kac sorum olacakti. 2-3 hafta sonra viyana'dan ankara'ya ucmayi planliyorum. inis yeri olarak esenboga havaalani yazili. sizlere sorum...

    esenboga merkeze uzakmi?! uzaksa kazik yemeden en iyi nasil merkeze ulasirim?
    esenboga'Ya veya merkeze yakin hangi yerlerde konaklama imkanim var?
    ankaraya gidis nedenim atami ziyarette bulunmak, anitkabir'e nasil ulasabilirim?
    anitkabri ziyaretten sonra memleketim olan kayseri'Ye gitmem gerekiyor, ucak veya otobüsle...otobüs terminaline nasil gidebilirim(esenboga'dan veya merkezden)? ankara-kayseri otobüsle ne kadar sürer? viyana'da dogup büyügen ve ankaraya ilk kez yanliz basina gidecek olan birinin yasayacagi ne tür sorunlar olabilir?

    bu sorular'a yanit verebilecek arkadaslar biraz zaman ayirip yardimlarini esirgemezler umarim.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    1. Esenboğa merkeze azda olsa uzak :)

    2. Esenboğadan ucakla gelenlerin yapacağı en uygun şey, kızılaya taksi ile gitmek olacaktır. Ankarada taksiden kazık yemezsin, başka şehirlere, özelliklede kayseriye benzemez :)

    3. Esenboğa yolu üzerinde 4 ve 5 yıldızlı güzel oteller var ama merkezde kalacaksan gezmek istiyorsan, kızılay ve çevresindeki 4 ve 3 yıldızlı otelleri kullanman daha uygun olacaktır. Kızılayın merkezdeki princess otel 130 ytl günlük alıyor(çift kişilik fiyatı tek kişiliği bilmiorum :) ), onun haricinde cevredeki bütün 3 yıldızlı otellerde 50 60 70 civarı tek kişilik 100 ytlyede cift kişilik yatma imkanı bulabilirsin :) Artık partner seçimi sana kalmıp :P

    4. Anıtkabire, kızılayda metro istasyonuna inersin, 5 lik tam bilet alırsın, 1 biniş ile ankaraya binerek tandoğanda inersin... Tandoğanda tabelalara bakarak 4-5 dakikalık yürüyüşle anıtkabir girişindesin, Taksi ile kızılay-anıtkabir girişi 5.5 ytl tutar...

    5. Anıtkabire girerken aslanlı yolu tercih etmek istersen orada gördüğün birisine sor, ankara kayseri gibi değildir, herker yolları bilir :)

    6. Kayseriye dönüş için ucak istersen tekarr havaalanına dönmen gerekir ki bu pahalı seçim olur, Tekrar bindiğin ankaraya geri dönüp aşti istikametine gideceksin. aştide 42-43-44 nolu peronlarda 13 ytl ye Kent Turizmin her saat başı kayseri otobüsü var 5 saat 15-20 dakika sürer ankara kayseri arası 165. kmde kırşehirde konarklar... telefon numarası herhangi bir ankesörlüden 444 00 38

    7. Ankara insanı yolları bilir, herkez sıcak kanlıdır, ama herkez sert görünüşlüdür, gördüğün 10 adamdan 4 ü devlet memuru 5 i öğrenci 1 i esnaftır, accayip keyifli mekandır, kızılayı karanfil sokağı konur sokağı anıtkabiri, yüksel caddesini, görmeden sakın gitme, merkezden yürüyerek 20 dakkada kuğulu parka gidebilirsin yolu devam edip meşhur tunalı hilmiyi gezebilirsin...

    8. Ankara hem kör hem sağır olmadığın sürece kaybolmazsın, bütün bineceğin otobüsler, kızılay-ulus-sıhhıye arasında bi yerde durur, ankaranın kürkcü dükkanı kızılay meydanıdır, ne olursa olsun dönüp dolaşıp geleceğin yer orasıdır :)

    9. Kaybolmaktan korkma, dediğim gibi kayseri gibi değil herkez yolu bilir :)

    10. Kayseride sakın taksiye binme, terminalden meydana 10 milyon kitlio şerefsizin evlatları...

    11. Kayseride sakın kimseye yol sorma, Camcısı bile bilmiyor arkadaki sokağın ismini :|

    Doğma büyüme, ankara-kızılay-sakarya piçi / Kayseri Erciyes Üniv öğrencisinden dinlediniz :)

     


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Unutmadan sakaryada içmeyi unutma sakın :)

    Oranın havasını görmen gerekir :)


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    hacım taksı nereden baksan bı 30 ytl yazar belkı daha fazla da olabılır sen ıstersen havasın otobuslerıne bın 9 ytl ye kazımkarabekıre kadar bırakıyolar hava alanı merkeze yaklasık 30 km uzaklıkta eğer paran varsa rene hocamın da sooledıgı gıbı 5 yıldızlı bı suru otel var ataya yakın olacam dıyosan kazım karabekırde ınınce bın bı taksiye deki beni etap altınel otelıne gotur de hem ataya yakın olursun hatta yuruyerek bıle gıdersın anıtkabre murıtlere herzaman elımızden gelen yardımı yapmaya hazırım eger bı sorun neyım olursa telfonumu neyım vereyım elımden gelenı yaparım


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek

    rene bu detayli aciklamarin icin cok tesekkür ederim. günlerdir inet'te bilgi ariyorum onlarca siteye baktim fakat senin bu yazdiklarin kadar 'aydinlatici' olmadi. ilker sana'da ilgin ve tavsiyelerin icin cok tesekkür ederim. bu arada eskisehir'den benim bi tanidik gelecek, otellerde evlilik cüzdani olayi hala varmi acaba?

     

    ilginiz icin tekrar tesekkürler. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek

    İstanbul-Ankara arası kaç saat? bu bolu tüneli açıldı açıldıktan sonra kaç saate indi bi bilen varmı :D ?

Toplam Hit: 4088 Toplam Mesaj: 6