Viyanada Okumuş / Okumayı Düşünen
-
arkadaşlar bu sene öss işte bir şekilde bir okula gireceğim
aklımda kıbrıs GAU (Girne Amerikan Univ) vardı kuzen ordan mezun oldu ve çok memnun .
neyse
sevgilim viyanaya gidicek , benim de gelmemi yda en azından düşünmemi istedi , bilgisi olanlardan ve tercübelerinden yararlanmak istiyorum
internetteki tüm bilgileri okuyorum ama TBT nin bildikleri başka yerlerde yazmıyor
kısaca
1- Türkiye de bir üniv e girince sınavsız geçiş yapabiliyoruz
2-Yök denkliği var
3-Yıllık 1452 Euro harç masrafı var
4- almaca ve ingilizce eğitim alınıyor ve iyi düzeyde almanca bilenler hem okuyup hemde çalışabiliyor
eklemek isteyenler istediklerini eklesin sevinirim
-
burayı da alıyorum ek bilgi isteyenler
www.avusturyadaegitim.gen.tr/
www.avusturyadaegitim.gen.tr/neden_avusturya.asp
bu sayfalardan bilgi alabilir ama bana 1. şahızdan tecrübe lazım oralarda gte gelmeyek
-
konudan alakasızda, uzaktan eğitim varmı?
-
bu yaz sonu bende gidecem başvuru yaptım..gzl uni..uzaktan egitimi yok..
-
aylık 800 euro geçim masrafı varmış yıllıkta 1500 euro üniversiteye. hocam o parayada burda çoğu özel üniversitede okursun. amacın farklı yaşam tarzıysa bişey diyemem tabi.
iş imkankarıda iyi değilmiş işsizlik var fln filan yazmışlar sitede yani her türlü 20 bin tl ye fln gelir yıllığın..
-
aklı olan gitsin çinde okusun..
-
neden çin ? ve dili ne ?
