Vize Randevusu
-
hacılar haziran 6 sında bir ingiltere yapasım var vizeye kaç gün önceden başvurmam gerekir. vizeye randevuyu 1 ay soraya veriyorlar diye duydumda bilgili olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.en geç hangi ayda ve kaçında başvuruya gitmem gerekir haziran 6 sı için.
-
artik randevu olayi kalkti diye duydumdu :/
-
3 ay öncesine kadar başvuru yapabiliyorsun.
-
yani herhangi bir gün sorunu yok dimi ? haziran 6 sından 1 ay önce başvursam bir sıkıntı olmaz dimi arkadaşlar
-
metalati bunu yazdı:
-----------------------------
yani herhangi bir gün sorunu yok dimi ? haziran 6 sından 1 ay önce başvursam bir sıkıntı olmaz dimi arkadaşlar
-----------------------------Kimse kesin bişey diyemez en iyisi konsolosluğu ara hocam yoğunluğa bağlı olarak geciktirebilirler. ben 1 günde aldım gerçi ne olur ne olmaz buraya sormakla doğru olmaz
-
GICIKCAN bunu yazdı:
-----------------------------
metalati bunu yazdı:
-----------------------------
yani herhangi bir gün sorunu yok dimi ? haziran 6 sından 1 ay önce başvursam bir sıkıntı olmaz dimi arkadaşlar
-----------------------------Kimse kesin bişey diyemez en iyisi konsolosluğu ara hocam yoğunluğa bağlı olarak geciktirebilirler. ben 1 günde aldım gerçi ne olur ne olmaz buraya sormakla doğru olmaz
-----------------------------sorum ondan deyil yani belli bir süresi varmı demek istiyorum mesela haziran 6 sı için gitmek istiyorum vizeye başvuruyu iki hafta kalada yapabilirmiyiz ? yada konsolosluğun belli bir süresi varmı gidiş tarihinden şu kadar gün önce başvuru yapmamız gerekiyor diye.
-
metalati bunu yazdı:
-----------------------------
GICIKCAN bunu yazdı:
-----------------------------
metalati bunu yazdı:
-----------------------------
yani herhangi bir gün sorunu yok dimi ? haziran 6 sından 1 ay önce başvursam bir sıkıntı olmaz dimi arkadaşlar
-----------------------------Kimse kesin bişey diyemez en iyisi konsolosluğu ara hocam yoğunluğa bağlı olarak geciktirebilirler. ben 1 günde aldım gerçi ne olur ne olmaz buraya sormakla doğru olmaz
-----------------------------sorum ondan deyil yani belli bir süresi varmı demek istiyorum mesela haziran 6 sı için gitmek istiyorum vizeye başvuruyu iki hafta kalada yapabilirmiyiz ? yada konsolosluğun belli bir süresi varmı gidiş tarihinden şu kadar gün önce başvuru yapmamız gerekiyor diye.
-----------------------------yok hocam öyle belli bir süresi yok istediğin zaman başvur ama konsolosluğun sana vizeyi ne zaman vereceği önemli evraklarını tam yap randevu olayı yok diye biliyordum ama benim aldığım zamanda perşembe günü aramıştım bana pazartesiye randevu verdiler mesela pazartesi günü şu şu saatte konsoloslukta olun falan dediler telefonla almazsan isim listesine bakıyorlar ismin varsa sana sıra numarası veriyorlar bekliyorsun sıranı. ismin yoksa sırada vermiyorlar geldiğin gibi geri gönderiyorlar randevu al da öyle gel diyorlar. (almayanlar gelmişti konsolosluğa geldikleri gibi geri gönderdiler ordan biliyorum) randevu olayını kaldırmadıysalar önce iş bankasına 15 TL mi neydi randevu parası yatırıyorsun bankadaki görevli dekonta bir numara veriyor o numarayada ertesi günü telefon ettiğinde konsolosluk sana soruyor banka dekontundaki sayıyı söyle diye. ilk defa mı gidiyorsun yurtdışına ? avrupaya gideceğine göre schengen vizesi almaya bak ilerleyen aylarda tekrar avrupaya gitmek istersen konsolosluktakiler pasaportundaki schengen vizesi etiketine bakıyorlar bu adam güvenli ve bize güvence vermiş ingiltereye gitmiş güvenilir diye orayada bakıyorlar
-
evet hocam vizemi alırsam ilk defa gidicem
