Vodafone 3G Vodem Kullananlar
-
merhaba arkadaslar , vodafone vodem K3570-Z cihazını aldım arkadaslar dünden beri kullanıyorum , köyde denedim b*k gibi :) neyse simdi kullanıcı profilimde kullandıgım miktarı goruyorum vs . bazı arkadaslara bazen kabarık faturalar geldi vs , simdi bende korkuyorum bana da aynı halt olur vs :d nası takip edeyim arkadaslar kotayı , fatura kabarık gelirse ne yapmalıyım. bunun korkusu ile vodem den zevk de alamıyom :D hadi hayırlısı.. cogu kişi alma dedi , bi telefoncu arkadas bile alma dedi ama lazım oluyo be ağalar aldım.. faturadan belim bükülmesin istiyorum bilgi verin arkadaslar bana ...
-
ses yok geceden beri ağalar up up up :|
-
kota asiminde baglanti turkcell deki gibi kesilmiyor vodafone'da. yine nete girmeye devam ediyorsun. yapilcak pek bisi yok bu konuda. surekli takip ediceksin haci.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
kota asiminde baglanti turkcell deki gibi kesilmiyor vodafone'da. yine nete girmeye devam ediyorsun. yapilcak pek bisi yok bu konuda. surekli takip ediceksin haci.
-----------------------------takip edemiyorum hoca, her girişimde kullanıcı arayüzündeki o kullanımı sayıyo.. vodafone.com.tr de de kullanma şeyisim cıkmıyo .. bu ay bulunmadı diyo.. vodem 3 4 günlük işte..
-
sürekli aynı pc'de kullanıyosan, hep aynı USB'ye tak Musti, vodafone moble connect'in ayarlarında limit ayarları var, oradan gerekli ayarları yap, uyarı versin, net anımsamıyorum; ama sanki bağlantıyı kes de vardı programın özelliklerinde, ama mesajın başında yazdıklarımı unutma sakın, ha bir de eğer VMC ile değilde, doğrudan çevirmeli bağlantı kurarsan (ben gibi) hızda artış oluyor; ama kota takibi yapamıyorsun, doğrusu ben de hiç takip etmiyorum ve Eylül'de 2. yıl dolacak, daha kota aşım ücreti ödemedim, sürekli de çevirmeli kullandım, tabi benim paket 5GB. ya geçenlerde kaptırmışım cihazı, yenisini aldı bi tanıdık sağolsun, k3715 vardı, o gidince k3765 aldık.
-
az daha bende vodem alcaktım bu yorumlardan sonra vaz caydm :|
-
vodafone nun kendi stesinde kullanıcı adın ve şifrenle gir internetle ilgili olan kısmında ne kadar kullandığın yazıyo. bilgisayarındaki sayaç yanıltabilir. vodafone şehir içinde merkezi yerlerde iyi çekiyo ama biraz merkezden uzaklaş bok gibi. bi de kotayı download+uploada göre hesaplıyolar.
