Vodafone 945 Kullanan?
-
selam arkadaşlar,
vodf.945 model telfn aldım tuş kilidini kullanamıyorum,power düğmesine basmadan telefonun tuş kilidi sorgu ekranına gelmiyor
varmı kullanan?
-
sanırım onlar öyle yanda direk tuşu açma tuşu yok :W
iphone'de öylemiydi yoksa ben mi yanlışım
-
ben anlatamadım hocam,
üstte telefonun açma kapama düğmesi var şarj bittiğinde falan açmak için kullandıgımız..orda tuş kilidimi olur hocam..bi sorun olmasın
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
ben anlatamadım hocam,
üstte telefonun açma kapama düğmesi var şarj bittiğinde falan açmak için kullandıgımız..orda tuş kilidimi olur hocam..bi sorun olmasın
-----------------------------tamam anladım abi üst tuşa basıyorsun ekran geliyor bi ok gibi birşey var sürükleyip açıyorsun öyle mi ?
-
hacı bu aletin yanında kullanma kılavuzu diye bişey vermedilermi sana okuyup baksan
-
goldfinger bunu yazdı:
-----------------------------
hacı bu aletin yanında kullanma kılavuzu diye bişey vermedilermi sana okuyup baksan
----------------------------- -
Coiner bunu yazdı:
-----------------------------
goldfinger bunu yazdı:
-----------------------------
hacı bu aletin yanında kullanma kılavuzu diye bişey vermedilermi sana okuyup baksan
-----------------------------
-----------------------------
