Vodafone Alo Kontör
-
Hocalar ben alo kontorden tl yüklicektim la bunlar bişeler zırvaladı tmm tmm diyip geçtim sonra sanal kart numaramı verdim şifresni fln verdm la bunlar 7 lira ücret almışlar sonra sordum 12 ay boyunca alacaklarmış bu ücreti sonra iptal etmek için tekrar aradm talebi aldılar iptal talebini.şimdi ben sanal kartımı kapatsam bunlar para çekebilirmi karttan
-
kapatirsan cekemezler, istegin disinda cekilirse de bankani ara durumu belirt charge back yaparlar zaten
eskisi gibi degil artik
-
Onceden yoktu babam senelerce kullandi uyelik aidati diye birsey cikardilar sonra
Toplam Hit: 821 Toplam Mesaj: 3
