Vodafone De Çalışmış Biri.
-
Selamın Aleyküm vodafone de çalışmış birine ihtiyacım var mağaza müdürü olarak başlayacağım bir kaç sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim.
-
hocam vodafone değil ama turkcell tim mağazasında sırayla
kasa
iletişim danışmanı
satış
satın alma & stok sorumlusu
mağaza yöneticisi hepsini yaptım
ayrıca hepsini eşimde hatta ben bıraktım o 2 sene daha devam etti.
yardımcı olabilirsek ne alaka
-
Turkcell ve Vodafone eski calisanlarindanim ama magaza tarafi degil genel merkezde calistim hocam Suanki Ceo Engin beyle ile ayni katta calisiyordum
-
-
watervay bunu yazdı
Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.
çünkü eski müşteriler özellikle yaşlı olanlar operatör taşımaktansa %100 zam yemeği tercih ediyor.
2014 den beri aynı şeyi söylüyorum
BTK nın bir kural getirmesi gerekiyor Mevcut müşteriye sunmadığı paketi yeni müşteriye sunamaz diye.
ancak turkcell de devletin telekom da devletin kimi kime şikayet edeceksin.
-
watervay bunu yazdı
Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.
son 5 yıldır her sene operatör değiştiriyorum bu yüzden. sonuçta hepsi aynı kalitede hizmet veriyor eğer kırsalda değilseniz.
-
Turkcellin en guzel yillari ve musteriyi dusundugu ve en cok yenilik getiren zamanlari Sureyya Ciliv zamanlariydi adami zorla istifaya zorladilar.
Yeni gelene indirim uygun verilmesinin sebebi yil icinde her gelen musteri yeni musteri olarak gosterilir ve yil sonu raporlarinda daha cok getirdik su kadar abonemiz yeni geldi derler. ama gidenleri hic soylemezler.
Ulkede malesef denetim mekanizmasi yok. Alan satan memnun. BTK daki adam koltukta oturuo zamani gelince Turkcellce Turktelekoma yada diger yerler geciriliyor. Aynisi tum operator ve diger firmalarda var. Bu duzen boyle gittikce hic bir sey degismez.
-
PanxeR bunu yazdıwatervay bunu yazdı
Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.
çünkü eski müşteriler özellikle yaşlı olanlar operatör taşımaktansa %100 zam yemeği tercih ediyor.
2014 den beri aynı şeyi söylüyorum
BTK nın bir kural getirmesi gerekiyor Mevcut müşteriye sunmadığı paketi yeni müşteriye sunamaz diye.
ancak turkcell de devletin telekom da devletin kimi kime şikayet edeceksin.
Piyasaya Netgsm girip bir şeyler yapmak istedi. Adamlar ilk etapta bayağıda abone topladı üstelik çoğu sistem tam çalışmıyorken. Fakat Turkcell anlaşmanın süresi bitti deyip yeni abone geçişini kapatınca adamlar ortada kaldı.
-
Turktelekom da bir tane paket gördüm faturasız. Hattımı kesinlikle faturalıya taşımam oldum olası karşıyım. Turktelekom 2500 tl ön ödemeli 100 gb internet 20000 dakika veriyor 1 senelik faturasız. Bir hayli cazip geldi. Paket içeriğini tam incelemedim ama sınırsız whatsapp turktelekomlular ile sınırsız konuşma gibi avantajlar mevcut. Malum yeni yıl girecek paketler artacak senelik bu paket sizce uygun mu? Hat taşıyacak birisi olarak extra masraf çıkar mı?
-
hocam 4 senesi mağaza müdürü olarak, 5 sene vodafone shop da çalıştırm ne merak ediyorsan detaylı anlatırım.
