folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vodafone De Çalışmış Biri.



Vodafone De Çalışmış Biri.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vgozacik
    vgozacik's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2025
    Erkek

    Selamın Aleyküm vodafone de çalışmış birine ihtiyacım var mağaza müdürü olarak başlayacağım bir kaç sorum olacaktı yardımcı olursanız sevinirim.


    dünya boştur looo
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    hocam vodafone değil ama turkcell tim mağazasında sırayla

    kasa 

    iletişim danışmanı

    satış

    satın alma & stok sorumlusu

    mağaza yöneticisi hepsini yaptım

    ayrıca hepsini eşimde hatta ben bıraktım o 2 sene daha devam etti. 

    yardımcı olabilirsek ne alaka 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Turkcell ve Vodafone eski calisanlarindanim ama magaza tarafi degil genel merkezde calistim hocam Suanki Ceo Engin beyle ile ayni katta calisiyordum 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.

     

    watervay tarafından 27/Kas/25 13:12 tarihinde düzenlenmiştir

    Syntax error..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    watervay bunu yazdı

    Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.

     

    çünkü eski müşteriler özellikle yaşlı olanlar operatör taşımaktansa %100 zam yemeği tercih ediyor.

    2014 den beri aynı şeyi söylüyorum

    BTK nın bir kural getirmesi gerekiyor Mevcut müşteriye sunmadığı paketi yeni müşteriye sunamaz diye.

    ancak turkcell de devletin telekom da devletin kimi kime şikayet edeceksin.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    watervay bunu yazdı

    Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.

     

    son 5 yıldır her sene operatör değiştiriyorum bu yüzden. sonuçta hepsi aynı kalitede hizmet veriyor eğer kırsalda değilseniz.


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Turkcellin en guzel yillari ve musteriyi dusundugu ve en cok yenilik getiren zamanlari Sureyya Ciliv zamanlariydi adami zorla istifaya zorladilar.

    Yeni gelene indirim uygun verilmesinin sebebi yil icinde her gelen musteri yeni musteri olarak gosterilir ve yil sonu raporlarinda daha cok getirdik su kadar abonemiz yeni geldi derler. ama gidenleri hic soylemezler.

    Ulkede malesef denetim mekanizmasi yok. Alan satan memnun. BTK daki adam koltukta oturuo zamani gelince Turkcellce Turktelekoma yada diger yerler geciriliyor. Aynisi tum operator ve diger firmalarda var. Bu duzen boyle gittikce hic bir sey degismez.


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    watervay bunu yazdı

    Ben bu operatörlerin mantığını halen anlayamadım. Yaklaşık 20 yıldır vodafone müşterisiyim. Yeni gelene daha uygun paketli tarife bana ise kazık tarife çıkarıyor.

     

    çünkü eski müşteriler özellikle yaşlı olanlar operatör taşımaktansa %100 zam yemeği tercih ediyor.

    2014 den beri aynı şeyi söylüyorum

    BTK nın bir kural getirmesi gerekiyor Mevcut müşteriye sunmadığı paketi yeni müşteriye sunamaz diye.

    ancak turkcell de devletin telekom da devletin kimi kime şikayet edeceksin.

    Piyasaya Netgsm girip bir şeyler yapmak istedi. Adamlar ilk etapta bayağıda abone topladı üstelik çoğu sistem tam çalışmıyorken. Fakat Turkcell anlaşmanın süresi bitti deyip yeni abone geçişini kapatınca adamlar ortada kaldı. 


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    Turktelekom da bir tane paket gördüm faturasız. Hattımı kesinlikle faturalıya taşımam oldum olası karşıyım. Turktelekom 2500 tl ön ödemeli 100 gb internet 20000 dakika veriyor 1 senelik faturasız. Bir hayli cazip geldi. Paket içeriğini tam incelemedim ama sınırsız whatsapp turktelekomlular ile sınırsız konuşma gibi avantajlar mevcut. Malum yeni yıl girecek paketler artacak senelik bu paket sizce uygun mu? Hat taşıyacak birisi olarak extra masraf çıkar mı?


    Syntax error..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    batuhanboran95
    batuhanboran95's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek

    hocam 4 senesi mağaza müdürü olarak, 5 sene vodafone shop da çalıştırm ne merak ediyorsan detaylı anlatırım.


    Her Şeyden Önce Korkmayı Bırakıp Bir Gün Öleceğini Kabullenmelisin
Toplam Hit: 647 Toplam Mesaj: 10
telekom telefon vodafone telefon vodafonemağaza