folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Vodafone Vodem Ve Sıkıntılarım



Vodafone Vodem Ve Sıkıntılarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    Şuanda biga da enerji santralindeyim, şantiyedeyim ve interneti mobil kullanmam gerekiyor, neyse sabahtan çarsıda dolaştım avea mı vınn mı vodem mı 

    alsak diye en sonunda kontorlü olaraktan vodem aldım.13 gündür şantiyedeyim, rezil bir internetim var, 5 kb gibi birşey sanırsam, vodafonu aradım 

    sorunu anlattım dediler, sizin orda 3g yokmus 2g varmıs 5 gün içerisinde sorununuzu çözcez falan, neyse bugün ayın 12 si 6 gün geçti arayan soran yok

    dedim ben arıyayım, aradım dediler sizin orda mvcut yok en yakına da siz uzaksınız falan filan, almadan önce arastırsaydınız dendi, sonuc olarak göt gibi

    kaldım yaban ellerde, sik gibi kaldım kısacası kanser edici bir internet hızı var ve bir tane de video çektim vodafonun rezilliğini gösteren.

    Neyse sonuç olarak reklamlara bakarak her yerde çeker bilmem ne yapar, konuşma kesilirse paranı geri veririz gibi ayaklara inanmayın, araştırın 

    bu yazıyı okuyupta bir kişi bile almazsa amacım başarılı olmuş olur. 

    Saygılar...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    3g yoksa normal hoca


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    3g yoksa normal hoca


    -----------------------------

    haklısın normal de işte, dediğim gibi durum bu, bu yazımı okusunlar yoksa almasınlar

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    3g yoksa normal hoca


    -----------------------------

    haklısın normal de işte, dediğim gibi durum bu, bu yazımı okusunlar yoksa almasınlar


    -----------------------------

    5kb felansa 50-60kbps felan e maximum 112kbps zaten o şebekeyle iyi yani hacı öp başına koy :D


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dün mersin merkexde evden arkdaşın bilgisayarını tamire gittim int yavaş fedi yom gibi bişe turkcell vınn neresi vınn kota dolmuş 5gündr jumbo mu joker mi ne bi paket aldık kazık yani 20 tl ye 4gb allahım olaya bak internet geldi anti virüs indiricem lanet gelsin indiremedim 50 mb lık şryi 4 denemede flash kuracam kurdurmadı takılıo lanet gelsin dedim bıraktım.

    matematik24.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sansar55
    sansar55's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    syklops bunu yazdı:
    -----------------------------

    Şuanda biga da enerji santralindeyim, şantiyedeyim ve interneti mobil kullanmam gerekiyor, neyse sabahtan çarsıda dolaştım avea mı vınn mı vodem mı 

    alsak diye en sonunda kontorlü olaraktan vodem aldım.13 gündür şantiyedeyim, rezil bir internetim var, 5 kb gibi birşey sanırsam, vodafonu aradım 

    sorunu anlattım dediler, sizin orda 3g yokmus 2g varmıs 5 gün içerisinde sorununuzu çözcez falan, neyse bugün ayın 12 si 6 gün geçti arayan soran yok

    dedim ben arıyayım, aradım dediler sizin orda mvcut yok en yakına da siz uzaksınız falan filan, almadan önce arastırsaydınız dendi, sonuc olarak göt gibi

    kaldım yaban ellerde, sik gibi kaldım kısacası kanser edici bir internet hızı var ve bir tane de video çektim vodafonun rezilliğini gösteren.

    Neyse sonuç olarak reklamlara bakarak her yerde çeker bilmem ne yapar, konuşma kesilirse paranı geri veririz gibi ayaklara inanmayın, araştırın 

    bu yazıyı okuyupta bir kişi bile almazsa amacım başarılı olmuş olur. 

    Saygılar...


    -----------------------------
    bu nasıl yazı yazmak küfürlü göt sik tabirleri ayıp degilmi.foruma neden küfür yazıyorsun bilader .küfür yazılacak yermi bu site


    - ahmet abi sen hala ölmedin mi ya? - yok yok ölmedim - e öldü demişlerdi? - yok ölmedim
Toplam Hit: 1099 Toplam Mesaj: 6