Vodafone Vodem Ve Sıkıntılarım
-
Şuanda biga da enerji santralindeyim, şantiyedeyim ve interneti mobil kullanmam gerekiyor, neyse sabahtan çarsıda dolaştım avea mı vınn mı vodem mı
alsak diye en sonunda kontorlü olaraktan vodem aldım.13 gündür şantiyedeyim, rezil bir internetim var, 5 kb gibi birşey sanırsam, vodafonu aradım
sorunu anlattım dediler, sizin orda 3g yokmus 2g varmıs 5 gün içerisinde sorununuzu çözcez falan, neyse bugün ayın 12 si 6 gün geçti arayan soran yok
dedim ben arıyayım, aradım dediler sizin orda mvcut yok en yakına da siz uzaksınız falan filan, almadan önce arastırsaydınız dendi, sonuc olarak göt gibi
kaldım yaban ellerde, sik gibi kaldım kısacası kanser edici bir internet hızı var ve bir tane de video çektim vodafonun rezilliğini gösteren.
Neyse sonuç olarak reklamlara bakarak her yerde çeker bilmem ne yapar, konuşma kesilirse paranı geri veririz gibi ayaklara inanmayın, araştırın
bu yazıyı okuyupta bir kişi bile almazsa amacım başarılı olmuş olur.
Saygılar...
-
3g yoksa normal hoca
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------3g yoksa normal hoca
-----------------------------haklısın normal de işte, dediğim gibi durum bu, bu yazımı okusunlar yoksa almasınlar
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------3g yoksa normal hoca
-----------------------------haklısın normal de işte, dediğim gibi durum bu, bu yazımı okusunlar yoksa almasınlar
-----------------------------5kb felansa 50-60kbps felan e maximum 112kbps zaten o şebekeyle iyi yani hacı öp başına koy :D
-
dün mersin merkexde evden arkdaşın bilgisayarını tamire gittim int yavaş fedi yom gibi bişe turkcell vınn neresi vınn kota dolmuş 5gündr jumbo mu joker mi ne bi paket aldık kazık yani 20 tl ye 4gb allahım olaya bak internet geldi anti virüs indiricem lanet gelsin indiremedim 50 mb lık şryi 4 denemede flash kuracam kurdurmadı takılıo lanet gelsin dedim bıraktım.
-
syklops bunu yazdı:
-----------------------------Şuanda biga da enerji santralindeyim, şantiyedeyim ve interneti mobil kullanmam gerekiyor, neyse sabahtan çarsıda dolaştım avea mı vınn mı vodem mı
alsak diye en sonunda kontorlü olaraktan vodem aldım.13 gündür şantiyedeyim, rezil bir internetim var, 5 kb gibi birşey sanırsam, vodafonu aradım
sorunu anlattım dediler, sizin orda 3g yokmus 2g varmıs 5 gün içerisinde sorununuzu çözcez falan, neyse bugün ayın 12 si 6 gün geçti arayan soran yok
dedim ben arıyayım, aradım dediler sizin orda mvcut yok en yakına da siz uzaksınız falan filan, almadan önce arastırsaydınız dendi, sonuc olarak göt gibi
kaldım yaban ellerde, sik gibi kaldım kısacası kanser edici bir internet hızı var ve bir tane de video çektim vodafonun rezilliğini gösteren.
Neyse sonuç olarak reklamlara bakarak her yerde çeker bilmem ne yapar, konuşma kesilirse paranı geri veririz gibi ayaklara inanmayın, araştırın
bu yazıyı okuyupta bir kişi bile almazsa amacım başarılı olmuş olur.
Saygılar...
-----------------------------
bu nasıl yazı yazmak küfürlü göt sik tabirleri ayıp degilmi.foruma neden küfür yazıyorsun bilader .küfür yazılacak yermi bu site
