Vodafone'un Rezilliği
-
Merhaba Arkadaşlar,
Konuyu bilerek gizleme gereği duymuyorum. O kadar doldum ki artık bu şikayetlerimi nereye yazsam bilemedim sizinle paylaşmak istedim.
Ben şirket hatlarımı AVEA ya 25 bin lira, TURKCELL e de 7 bin lira cayma bedeli ödeyerek VODAFONE a geçirdim. Şimdi problem başlıyor...
1-) RINGA adında VODAFONE yetkili bayisinden gelen elemanlar iPhone cihaz tanımlayacaklarını sözlü olarka defalarca taahhüt ettiler. Bakın bu iş böyle olmaz yazılı kanıt isterim dedim. Bu tamamen bayinin insiyatifinde diyerek alttan girip üstten çıkarak VODAFONE a geçirttiler.
2-) VODAFONE dışından şirket hatlarımı arayanlar uzun süre "VODAFONE'a Kayıtlı Böyle Bir Numara Kullanılmamaktadır." anonsuyla karşılaştılar, yeni geçtik dedim 2 ay sürdü sonunda düzelttiler.
3-) Şirket hatları yüksek paketler olmasına rağmen 1 tanesi 15 gb kotayı geçmiş dediler ekstra ücret talep ettiler. Kanıtlayın dedim kanıtlayamadılar.
4-) Döküm istiyorum dedim 6 aydır kargoyla yollayamadılar, email ile istiyorum dedim yine yok.
5-) 542 yi yaklaşık 43 kere aradım. 32 kere destek kaydı açtılar ama ne geri dönen var ne de de işlemler tamamlanmış. Habire arayıp arama başına 43 krş ödüyorum. Parasında değilim ama neden alamadığım hizmetlere para veriyorum.
6-) Hatlarımızın özel numaralar tarafından aranmasını istemiyoruz dedim gitmişler bütün arayanları ben özel numara arıyor şeklinde görebileceğim biçime sokmuşlar. Yahu bunu kim ister bu özelliği kim kullanır allahaşkına.
7-) Yetkili kurumsal müşteri temsilcisi yollayın dedim 6 aydır hergün gelecekler, birde haftada bir arayıp randevu alıp gelmiyorlar.
8-) RINGA dediğim bayi kapatılmış. Kimbilir kaç kişiye aynı vaadlerde bulundular.
9-) Şimdi bu mesajı yazmadan yine müşteri temsilcisiyle görüştüm 5 dk ya arayacağız dediler 1 saat geçti.
10-) Sistemlerinde 1 Kredi kartıyla maksimum 4 fatura ödeyebiliyorsunuz. Şirket hatlarının sayısına göre mi kredi kartı çıkartacağım.
11-) Tüm hatlarımın tek fatura yapılmasını istedim bunu yine 7 aydır gerçekleştirmeye çalışıyorlar.
12-) Cihaz vermeleri için son 6 ay içerisinde hiçbir hattın kapanmaması gerekiyormuş. Ama fatura hesap numarasından kaynaklanan yaptıkları yanlışlık nedeniyle fatura ödettirmediler. Bunu söyleyince kapatılan hattı tekrar açıp 1 iş günü içerisinde başka bayiden ödeyin o bölgede ödeme sorunu var dediler bu nasıl iştir?
Ben ilk defa bir şikayet bildiriminde bulunuyorum. Aman arkadaşlar benim başım yandı uzak durun.
Saygılar
-
25 bin lira ve 7 bin lira parayı çöpe atmak ? 32 bin liraya 2. el temiz bi araba alınırdı hocam.
-
ya hocam sik at ya neden uğraşıyosun,ülkece böyle bi sikiklik var esnaf olsun şirket olsun adamlar sanki para kazanmak değil kaybetmek için çırpınıyolar amk
-
bu mesajı şikayetvar'a falan da yaz, biraz daha ciddiye alabilirler..
bi de formatına uydurup bimer'e falan paslarsan zararlarını komple karşılatma ihtimalin de mevcut.
-
btk.gov.tr uye ol ve aynısını yaz.istiyolarsa dönmesinler sorunu çözmesinler
-
Vodafone bayisi olan ERSA Telekom'a kafam girsin.
-
tek tek okudum yazdıklarını. Şimdi bunu yapan bir türk firması olsaydı elbette zerre şaşırmayacaktım. Ama dünya çapında bir kurumun böyle bir pervasızlıklar dizisinde bulunması gerçekten şaşırtıcı. Şayet bana bu kadar şeyi yapmış olsalar en yakın ve en büyük vodafone bayisine gider tüm çalışanları rehin alırdım.
-
ne paralar dönüyor lan bu operatorlerde.
-
VODAFONE = PİŞMANLIKTIR
Kullanmayın, kullandırtmayın. Burnunuzundan getirir.
-
BTK'ya şikayet et.
Vodafone'la iki defa münasebetim oldu ikisinde de skib bıraktı a.koduklarım. Sorun çözmekten acizler.Cihaz kampanyası için mobil hattımı vodafone'a taşımıştım. Kontörlü geçirmişler, telefonu vermediler. Uğraştık ettik hattı faturalıya çevirdik telefonu yine vermediler :) Daha sonra hattı kapattırdım, benim tahminime göre son 1-2 günlük kullanımı fatura etmediler. Aradan 1 yıldan fazla zaman geçti borcunuz var diye mesaj, mail atıp aramaya başladılar. Borcun detayını da veremiyorlar. Hat babamın üstüneydi, 3 kuruş için uğraşmaktan bıkıp ödedim.
1-2 ay önce deli sikmiş olacakki vodafone.net'in kampanyasına başvurdum. TTNET devresini taşımak(churn) yerine yeni devre tahsis etmişler. Aysonu durumu farkedince aradım yine çözüm yok. Skerim böyle işi dedim iptal ettirdim.
Kurumsal destek ve teknik ekipleri de aynı. Sürekli atar, sürekli yokuş. Elbet birgün acısını çıkartırım :)
-
Turkcell tavsiye edilir
vodafone şikayet vodafone rezilliği vodafone şikayetleri vodafone hizmet verme problemi vodafone problemleri