folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Voipbuster Açığı & Bedava Konuşmak Mümkün



Voipbuster Açığı & Bedava Konuşmak Mümkün

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kemalperk
    kemalperk's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    selam

    beyler ben programın açığını buldum sınırsız konuşabiliyorum ama sadece 1 kere yapabiliyorum yani 2.de beleş konuşmak için yeni üyelik şart fakat programda en fazla 2 veya 3 register yapılabiliyo sonra pc ye bi kod falan atıyo olmalı bidaha register yaptırtmıyor.Başka pc den yaptım o da bitti.şimdi sadete gelelim
    bu problemi çözen olursa nasıl beleş konuşulur o kişiye anlatacağım.
    Tüm telefonlar aranabiliyor.Bütün dünya telefonları + Cep telefonları dahil

    sorunu çözen bana mail yazsın kemalperk@hotmail.com

    01
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    kardes açı neymış solede bılelım

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    the_COMMANDO
    the_COMMANDO's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2005
    Erkek
    kardes açıgı  neymış solede bılelım

    Dalımızı Kıranın Ormanına DÖK BENZİNİ YAK HEPSİNİ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakankaya
    Hakankaya's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Eger program telefon nosu felan istiyorsa ve o noya belli bir üyelik hakkı veriyorsa tekrar üye olamazsın ama yok bilgisayarda bir cod bırakıpta belli bir üyelik veriyorsa sorunun cözümü var Deep Freeze kullanırsın olur biter....
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kemalperk
    kemalperk's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    program sadece pc ye kod attığını düşünüyorum çünkü başka hiçbişey istemeden üye olabiliyosun ama ilgilenenler bi denesin deep freeze olan.3 veya 4 kez kayıt yapınca bidahakinde "sorry,due an unknown error your registration" yazıyor.bundan sonra reset atıp tekrar farklı isimlerle üye olmayı deneyin.Birisi bana haber versin.bende olayın nasıl olduğunu ona anlatayım

    01
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    pc ye atmıyodur program üyelikliyse büyük ihtimalle senin ip adresini falan logluyodur sen açığı anlat eğer program bilgisayarda bişeyler bırakıyosa çözümünü getiririz
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doguhan
    doguhan's avatar
    Hıyarlık Madalyası
    Kayıt Tarihi: 27/Kasım/2003
    Erkek

    ir2 bunu yazdı:



    pc ye atmıyodur program üyelikliyse büyük ihtimalle senin ip adresini falan logluyodur sen açığı anlat eğer program bilgisayarda bişeyler bırakıyosa çözümünü getiririz


    ir2'nun dediği gibi de olabilir, senin makineye çerez gibi bi halt ta atıyo olabilir. Bunu rapidshare mantığında görmüştük daha önce. Dos üzerinden bi program ve bi kaç komut yardımıyla bu işi hallediyorduk. Ama ip ni kaydettiği ihtimali daha kesin. Modemi resetle gitsin :) Ben modemden ip değiştirerek yemez dedikleri bi kaç siteyi yedirdim örneğin;



    hikaye
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    muhauahh 1 hit için modemmi resetliyorsun :D ehueuhe
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kemalperk
    kemalperk's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    valla ben hepsini denedim cookiesleri sildim hatta temprory internet filesi de sildim,ip değiştirdim hepsini denedim ama bitürlü error yazısını kaldıramadım.


    registeri de kontrol ettim  regmon ve filemon programlarını kullanarak ne iş yapıyo diye baktım hep temiz çıktı.


    bide sizler deneyin kafayı uçurucam bu program yüzünden adamlar süper yapmış


    www.voipbuster.com  3 kez rast gele username sallayıp kayıt olun 4. olmuyo 


    01
Toplam Hit: 1996 Toplam Mesaj: 9