

Voipbuster Açığı & Bedava Konuşmak Mümkün
-
selam
beyler ben programın açığını buldum sınırsız konuşabiliyorum ama sadece 1 kere yapabiliyorum yani 2.de beleş konuşmak için yeni üyelik şart fakat programda en fazla 2 veya 3 register yapılabiliyo sonra pc ye bi kod falan atıyo olmalı bidaha register yaptırtmıyor.Başka pc den yaptım o da bitti.şimdi sadete gelelim
bu problemi çözen olursa nasıl beleş konuşulur o kişiye anlatacağım.
Tüm telefonlar aranabiliyor.Bütün dünya telefonları + Cep telefonları dahil
sorunu çözen bana mail yazsın kemalperk@hotmail.com -
kardes açı neymış solede bılelım
-
kardes açıgı neymış solede bılelım
-
Eger program telefon nosu felan istiyorsa ve o noya belli bir üyelik hakkı veriyorsa tekrar üye olamazsın ama yok bilgisayarda bir cod bırakıpta belli bir üyelik veriyorsa sorunun cözümü var Deep Freeze kullanırsın olur biter....
-
program sadece pc ye kod attığını düşünüyorum çünkü başka hiçbişey istemeden üye olabiliyosun ama ilgilenenler bi denesin deep freeze olan.3 veya 4 kez kayıt yapınca bidahakinde "sorry,due an unknown error your registration" yazıyor.bundan sonra reset atıp tekrar farklı isimlerle üye olmayı deneyin.Birisi bana haber versin.bende olayın nasıl olduğunu ona anlatayım
-
pc ye atmıyodur program üyelikliyse büyük ihtimalle senin ip adresini falan logluyodur sen açığı anlat eğer program bilgisayarda bişeyler bırakıyosa çözümünü getiririz
-
ir2 bunu yazdı:
pc ye atmıyodur program üyelikliyse büyük ihtimalle senin ip adresini falan logluyodur sen açığı anlat eğer program bilgisayarda bişeyler bırakıyosa çözümünü getiririz
ir2'nun dediği gibi de olabilir, senin makineye çerez gibi bi halt ta atıyo olabilir. Bunu rapidshare mantığında görmüştük daha önce. Dos üzerinden bi program ve bi kaç komut yardımıyla bu işi hallediyorduk. Ama ip ni kaydettiği ihtimali daha kesin. Modemi resetle gitsin :) Ben modemden ip değiştirerek yemez dedikleri bi kaç siteyi yedirdim örneğin;
-
muhauahh 1 hit için modemmi resetliyorsun :D ehueuhe
-
valla ben hepsini denedim cookiesleri sildim hatta temprory internet filesi de sildim,ip değiştirdim hepsini denedim ama bitürlü error yazısını kaldıramadım.
registeri de kontrol ettim regmon ve filemon programlarını kullanarak ne iş yapıyo diye baktım hep temiz çıktı.
bide sizler deneyin kafayı uçurucam bu program yüzünden adamlar süper yapmış
www.voipbuster.com 3 kez rast gele username sallayıp kayıt olun 4. olmuyo
Toplam Hit: 1996 Toplam Mesaj: 9