Voipbuster Artık Beleş Diil
-
Nette 1 dk için çözüm ararken programa kredi alanlar, para verenler, kendini yurt dışında gösterip daha ucuza kredi almaya çalışanların yazılarını okudum. Şööle alıntılar yapayım:
Dear Voipbuster-fan,
From Friday 17-03-2006 calls to Turkey with Voipbuster only cost 1 cent per minute.
With Skype, you pay 11,1 cent per minute!
For more low rates, go to http://www.voipbuster.com/en/rates.html
Greetings,
The Voipbuster Team
http://www.voipbuster.com
---
ücretli üye olduktan yaklaşık 1 hafta sonra bu maili gönderiyorlar
bedava bitti....
--------------------------
gibi... Türkiye yazısı da kalkmış. Kredi alsan tam geçiriolar ki sanırım 10 euroya 16.5 saat düşüomuş ama sonradan geçiriomuş voipbuster.. kredi de almazsan gene geçio ipnelik yapma şeklinde.. Ama numara çok hoş. ben baktım 0212123456789 gibiydi.
Siz de araştırın bazıları sallamasyon atıolar. Yok yapmışmış beleş konuşuomuş. Voipbuster da senin kadar akıllı adam hiç yok yane.. neyse bu işi takip edelim
hadi ciao -
dostum madem biliyosun biraz daha aydınlat.
kredi alırsan geçiriyolar almazsan yine geçiriyolar demişsin, açarmısın nasıl yapıyolar? kredi almayı düşünüyordum tam sen kafamı karıştırdın -
hehe evet galiba yok
-
Walla bak biri kredi almış peşine kavatlık etmiş yukarıdaki ingilizce maili yollamış şirket. Alsana free telefon diye anladığım kadarıyla. Ben gördüklerimi yazdım. Para da vermedim bilmiyorum. 1 dk 1 dk konuşuoz işte öle.. Diyorum ya herkes bi araştırsın 10 avro versin bakalım ne oluo :D
-
dediklerinden bişey anlamıyorum.
ama anladığım kadarıyla biz bu herifleri kazıkladık diye bu herifler de dakikasını 1 cent'e yükseltmişler ve türkiye için ücretsiz uygulamayı kaldırmışlar.
bunu mu demek istiyorsun? -
--------------------------------------------------
Dear Voipbuster-fan,
From Friday 17-03-2006 calls to Turkey with Voipbuster only cost 1 cent per minute.
With Skype, you pay 11,1 cent per minute!
For more low rates, go to http://www.voipbuster.com/en/rates.html
Greetings,
The Voipbuster Team
-------------------------------------------------
Bu mail'le dediklerinin ilgisi mi var?? likra olm ingilizcen vardı senin noldu unuttun mu =). O tarihten sonra türiyeden aramaların dk.sı 1 cent olcak diyo kötü bişe demiyo ki önceden 2 centmiş (atıyorum) indirmişler işte
Toplam Hit: 872 Toplam Mesaj: 6
