folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Voipbuster Artık Beleş Diil



Voipbuster Artık Beleş Diil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Nette 1 dk için çözüm ararken programa kredi alanlar, para verenler, kendini yurt dışında gösterip daha ucuza kredi almaya çalışanların yazılarını okudum. Şööle alıntılar yapayım:

    Dear Voipbuster-fan,

    From Friday 17-03-2006 calls to Turkey with Voipbuster only cost 1 cent per minute.
    With Skype, you pay 11,1 cent per minute!

    For more low rates, go to http://www.voipbuster.com/en/rates.html

    Greetings,

    The Voipbuster Team
    http://www.voipbuster.com

    ---
    ücretli üye olduktan yaklaşık 1 hafta sonra bu maili gönderiyorlar
    bedava bitti....
    --------------------------


    gibi... Türkiye yazısı da kalkmış. Kredi alsan tam geçiriolar ki sanırım 10 euroya 16.5 saat düşüomuş ama sonradan geçiriomuş voipbuster.. kredi de almazsan gene geçio ipnelik yapma şeklinde.. Ama numara çok hoş. ben baktım 0212123456789 gibiydi.

    Siz de araştırın bazıları sallamasyon atıolar. Yok yapmışmış beleş konuşuomuş. Voipbuster da senin kadar akıllı adam hiç yok yane.. neyse bu işi takip edelim

    hadi ciao
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek
    dostum madem biliyosun biraz daha aydınlat.
    kredi alırsan geçiriyolar almazsan yine geçiriyolar demişsin, açarmısın nasıl yapıyolar? kredi almayı düşünüyordum tam sen kafamı karıştırdın

    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengeee
    dengeee's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    hehe evet galiba yok
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    Walla bak biri kredi almış peşine kavatlık etmiş yukarıdaki ingilizce maili yollamış şirket. Alsana free telefon diye anladığım kadarıyla. Ben gördüklerimi yazdım. Para da vermedim bilmiyorum. 1 dk 1 dk konuşuoz işte öle.. Diyorum ya herkes bi araştırsın 10 avro versin bakalım ne oluo :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengeee
    dengeee's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    dediklerinden bişey anlamıyorum.
    ama anladığım kadarıyla biz bu herifleri kazıkladık diye bu herifler de dakikasını 1 cent'e yükseltmişler ve türkiye için ücretsiz uygulamayı kaldırmışlar.
    bunu mu demek istiyorsun?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    --------------------------------------------------
    Dear Voipbuster-fan,

    From Friday 17-03-2006 calls to Turkey with Voipbuster only cost 1 cent per minute.
    With Skype, you pay 11,1 cent per minute!

    For more low rates, go to http://www.voipbuster.com/en/rates.html

    Greetings,

    The Voipbuster Team
    -------------------------------------------------

    Bu mail'le dediklerinin ilgisi mi var?? likra olm ingilizcen vardı senin noldu unuttun mu =). O tarihten sonra türiyeden aramaların dk.sı 1 cent olcak diyo kötü bişe demiyo ki önceden 2 centmiş (atıyorum) indirmişler işte
Toplam Hit: 872 Toplam Mesaj: 6