VPN Önerisi -Ortaklık

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek

    VPN almak istiyorum ancak çoğu yasaklanmış sanırım ne kullanıyorsunuz yakında telegram ve discord a yasak gelcek sanıırm işe yarar ortak ta alabiliriz fark etmez uyguna geliyor. 

    Hız olarak üzmeyecek bir şey lazım 


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    seed4.me

    bunu kullaniyorum

    bi aralar beleş vermişti 1 sene falan.

    şimdi de 20 lira mı ne

    yolbulucu tarafından 08/Eki/24 01:45 tarihinde düzenlenmiştir

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liarhack
    Liarhack's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2013
    Erkek

    1 yıllık Kaspersky'ın antivirüsünü satın almıştım onunla beraber 1 yıllıkta kav'ın vpn'i geldi, çok extrem bir yere gireceksem kullanıyorum. Onun haricinde gereksiz yasaklanan yerlere girmek için Cloudflare WARP kullanıyorum, yasaklanınca amacın discord, telegram gibi yerlere girmekse warp kullan para ödemene gerek yok. 

     

    Not: İllede para vereceğim diyorsan warp+ satın alabilirsin. https://www.cloudflare.com/plans/zero-trust-services/

     

     

    Liarhack tarafından 08/Eki/24 05:32 tarihinde düzenlenmiştir

    www.tithack.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cukurova
    cukurova's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2003
    Erkek

    Kendi vpn kurmak o kadar zor ve pahalı değil. Daha önce detaylı yazmıştım. Bknz:

    https://www.tahribat.com/forum/vpn-ortakligi-257100/2#msg3374077

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı

    seed4.me

    bunu kullaniyorum

    bi aralar beleş vermişti 1 sene falan.

    şimdi de 20 lira mı ne

    Yillik di mi knk


    Kurtlar tasma takmaz....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    317seref
    317seref's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Benim gibi multi platform geziyorsan ve client istiyorsan torguard 2 yıllık 40 dolara dusuruyolar mail atip iletişime geçersen.

    Linux

    mac

    andorind 

    ios 

    hepsinde var uygulaması ve hızlı 


    ''Abi ben suriyeden gelmişim Türkiye cennat, şok güsel şok''
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    cukurova bunu yazdı

    Kendi vpn kurmak o kadar zor ve pahalı değil. Daha önce detaylı yazmıştım. Bknz:

    https://www.tahribat.com/forum/vpn-ortakligi-257100/2#msg3374077

     

    hocam teşekkür ederim o konu üzerindeki yazına istinaden kendi vpn imi kurdum bu discord mevzusuna gayet güzel çalışıyor 

Toplam Hit: 960 Toplam Mesaj: 7
vpn vpn