Vs 2005

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek
    arkadaşlar vs 2005i internetten kuruyorum ama olmuyor... 542 kb lik dosya iniyor ama başka bişey yok ... çalıştır diyorum tık yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    anlamadım 542 kblik setupmu iniyor? eğer öyleyse kesin virüs,trojan falandır yada downloader falandır. Bu arada aklında bulunsun bu tip programları kurarken internetini kapat(en aznından serialı girmeden önce). Ayrıca nerden indiriyorsun vs 2005 i ?

    bide buradan indir dene(visual studio 2008 için):

    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=visual%20studio&folderid=74480
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR_ip
    TR_ip's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    İndirdiğin dosya (eğer microsoft un download sayfasından indiriyorsan) ufak bi downloader programıdır. Onu çalıştırdığında visual studio 2005 inmeye başlicaktir.. Eğer program açilio ama inmiyorsa  firewall ayarlarını kontrol et...

    Kontakt : TR_ip@tahribat.com
Toplam Hit: 1535 Toplam Mesaj: 3