Vs 2005
-
arkadaşlar vs 2005i internetten kuruyorum ama olmuyor... 542 kb lik dosya iniyor ama başka bişey yok ... çalıştır diyorum tık yok
-
anlamadım 542 kblik setupmu iniyor? eğer öyleyse kesin virüs,trojan falandır yada downloader falandır. Bu arada aklında bulunsun bu tip programları kurarken internetini kapat(en aznından serialı girmeden önce). Ayrıca nerden indiriyorsun vs 2005 i ?
bide buradan indir dene(visual studio 2008 için):
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=visual%20studio&folderid=74480 -
İndirdiğin dosya (eğer microsoft un download sayfasından indiriyorsan) ufak bi downloader programıdır. Onu çalıştırdığında visual studio 2005 inmeye başlicaktir.. Eğer program açilio ama inmiyorsa firewall ayarlarını kontrol et...
Toplam Hit: 1535 Toplam Mesaj: 3
