Vs 2008 De Bir Projeyi Exe Olarak Kaydetme ?
-
arkadaşlar vs 2008 de vb ile bir proje yazdım ama exe çeviremiyorum yardımcı olursanız sevinirim
-
Projeyi kaydettigin dizindeki debug/bin klasorunun icine bak gorursun hoca.
-
saol hacı :D Allah razı olsun
-
DAyı sen bana vb dedin :) Sende vb.NET kullanıyon demek :) Bin debug :D Setup projesi yapmayıda öğretirim sana :)
-
Al sana setup yapmak: http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=setup&folderid=87152
Toplam Hit: 2986 Toplam Mesaj: 5
