W7 Exe Sorunu
-
ya ağ dan vistadaki pc den w7 e 1.6 gb dosya çektim içinde 3-4 dosya exe idi bunları almamış 1-2 tanesini almış şimdide arkadaşlardan bunlara benzer dosyalar alıyorum msn den ama bulamıyorum rar dan cıkarıyorum yine bulamıyorum bunun nedeni ne ?
-
up
-
edit: pc de antivirüs yok ;)
Toplam Hit: 629 Toplam Mesaj: 3
