Wallpaper Vo.1 "Less İs More"
-

buda benden olsun güle güle kullanın.. "Less is More"
-
güzel olmuş ama daha fazla çalışırsan daha iyi şeyler yapabileceğine inanıyorum
Başarılarının devamını dilerim.
Bol Şans Dostum...!!!
-
yazilarin cok sikik, kalaninin cok hos oldugunu dusunuyorum... ve sasiriyorum o guzel seyleri cizen adam o kadar sikik bi yazi nasi yazar diye (:
-
plandaki 3d çizimde mi sana ait ?
Toplam Hit: 1520 Toplam Mesaj: 4
