Warcraft 3 Pid Error Fix(Mh Çalışmadıı Yerlerde:))
-
Maphack in çalışmadığı installer dışında bozuk exeyle vs vs ile yüklenmiş mh a bastıınızda pid error veren her makinada(vista hariç:))
http://rapidshare.com/files/133658836/PIDfix.rar.html
Oyunumuzu açtıktan sonra
Dosyayı çalıştırıp zaten olan tek button a tıklıyorum böylece gönül rahatlığı ile mh ımızı açıyoruz
-
Wepla nickin ne senin. Bilelimde oyunlara almayalım :D
-
Nolur al abi:D:D sen almassan ben nerde pub oynucam
garenada oynuyorum ztn:|
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------
Wepla nickin ne senin. Bilelimde oyunlara almayalım :D
-----------------------------[TuRn] nicki
-
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------Nolur al abi:D:D sen almassan ben nerde pub oynucam
garenada oynuyorum zten:|
-----------------------------
O zaman garena nickini de söyle ben de orda oynuyorum :| -
gizli kimliimi verdin:|:P
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Alpn bunu yazdı:
-----------------------------Nolur al abi:D:D sen almassan ben nerde pub oynucam
garenada oynuyorum zten:|
-----------------------------
O zaman garena nickini de söyle ben de orda oynuyorum :|-----------------------------
tamam onu söliyim:D tr kanalında ne zaman lvl 2 zeus iconlu bi adam görürsen o benim(mesela şu an:D)
-
Alpn bunu yazdı:
-----------------------------
tamam onu söliyim:D tr kanalında ne zaman lvl 2 zeus iconlu bi adam görürsen o benim(mesela şu an:D)
-----------------------------
:| -
Wepla nick: CaneratoR
Mh açanların topunun .... :D:D:D
