folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Warcraft 3 Registry



Warcraft 3 Registry

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    netten warcraf3 cektim yanında birde frozen throne da cektim lakin frozen throne (tft) kurmaya calıstıgımda warcraft 3 ü kurman gerek once dior,registy ayarlarından install path i ayarlıcaktım fakat command edit ten registy e girip baktıgımda software de warcraft yok oyuzden registy ayarlarınızı yukleyebilirmisiniz warcraftla ilgili?yada boyle bişi yapmanız mumkunmu?


    burasi warkraft midir nedir onun oyun serveri olsaydi yeni baslayanlara acabilirdin.
    konulari dogru duzgun yerlerinde acin
    underzero
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    -önce war3ü ku
    -frozen throne
    -http://www.wepla.com/pafiledb/uploads/ed4fc16887ea6b941c7a1aec86eda272.exe
    -regle
    soora gir oyuna

    bassinyourface
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    bak underzero sana olayı en başından dürüst bir şekilde anlatayım

    bu konuyu acmadan 2dkka once image dosyaları hakkında bir konu actım yeni başlayanlara ve ona baktım 2-3 dk sonra ve yeni başlayanlar bölümünde bulundugumdan dolayı drek ordan yeni konu ac dedim cunku ordan acarsam yeni başlayanlar bölümüne acılıcagını düşündüm,konunun nereye acıldıgını goremeden bilg.imi resetlemek zorunda kaldım ve şimdi acabildim,eger hatalarımı düzeltmem icin 5dklık bir süre tanısaydın gayet sorumluluk hissederek konuy nereye actıgıma bakabilecektim

    şayet eger konu tahmin ettigim gbi yeni başlayanlar bolumundeyse,ben senin tabirinle warkraft mıdır nedir adlı oyunla ilgili registy ayarları hakkında soru sordum,oyunla ilgili olması sorunun özünü kacırmanı saglamış anladıgım kadarıyla,tekrar ediorum...ben registry hakkında bilgi almak istedim ve eger nasıl yapıldıgı gosterilseydi kendim yapardım boyle birşey mumkun olmayabilir diede hazırı varsa upload edermisiniz diye istek yaptım bu aramızdaki soruna bir acıklık getirir umarım ve senden ricam benim yazımı editlemek yerine ayrı olarak cevapla bu senden ayrı olarak bir istegimdir...
    sözcüklerimi ve anlamlarını yanlış anlamassın umuduyla yazıorum bunnarı,kolay gelsin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    o veridiğim link [osiris saolsun :))] 1.20c cracklenmiş patchi sen onu kurduktan soora warcraft III klasöründe "w3l.exe" diye bi dosyavar ordan aç

    bassinyourface
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ben frozen throne kuramıorumki registry editten baktıgımda reg ayarları yok olsa install path i kendi klasorune gostericem ama kuramıorum bu sebeple onu nasıl halledebilirim?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    yardımcı olamadıysam kusura bakma...

    bassinyourface
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frosttear
    Frosttear's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ben frozen throne kuramıorumki registry editten baktıgımda reg ayarları yok olsa install path i kendi klasorune gostericem ama kuramıorum bu sebeple onu nasıl halledebilirim?

    eyw mereth ilgilendigin icin bir şimdi cekiorum bir sorunum olursa gene yazarım yardımın icin saol
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    reca ederim arkadaşım....

    bassinyourface
Toplam Hit: 2125 Toplam Mesaj: 8