folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Warcraft 3 Ve Vista Sorunu



Warcraft 3 Ve Vista Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    S.a

    Laptop var bi tane yeni packerd bell vista home basic yuklu fln dedim oyun yukleyim bu vistalar sorunlu oyunlarda ama deniyim dedim WC3 Frozen fln yukleyek dedik anında sorun çıkardı ilk storm.dll eksik fln dedi halbuki var neyse arkadaştan aldık onunu storm.dll i bu sefer açıldı oyun tam başlıcak demoları geçmek için basıyorum oyun kapanıyo direk neden de soylemiyor. Fıtk oldum a.k. Butun ayarları fln işte Windows 98 Me Xpsp2 fln hepsine uyumlu çalıştırdım aynı bok ne yapcaz var mı bi bilgisi olan ?


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanchh
    kivanchh's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2005
    Erkek
    yönetici olarak calıstırmayı dene.

    Oda olmuyosa demoları izliceksin yapcak bisiy yok bendede bazı oyunlarda gecmiyorum kapatıyo oyunu :)

    (Forum, Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Tamam o zaman demoları izlicem gerçi oda bi yer kadar her zaman izlenmez ama... Neyse buna bi çozum çıkarması lazım Microsoftun

     edit: Patch fln da yapamıyoz ki a.k pff


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Hocam vistaya uyumlu olmayabilir..

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Hoca forumları felm heryeri araştırdım yabancı forumlar fln vistaya millet zar zor uydurmuş bole ses sorunları fln var ama oynuyo millet bide MS patch çıkaracakmış yakında yok bıdı bıdı bişiler diyo millet ama yapan yapıyo ama çalıştıramanda çok var bi annamadım yapacam bunu olmadı XP abanacam pcye ama Xp hardwareleri desteklemex fln dalgası var durum feci yani nabacaz bilmiyom.

    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam vistaya uyumlu olmayabilir..
    -----------------------------
    1.Abi Rene Abinin Dediği Gibi Vistaya Uyumlu Değildir...
    2.Google'a Empati Kurarak Yazarsan Büyük İhtimalle Senin Durumuna Düşmüş İnsanlar Vardır .Forumlarda Bulabilirsin Çözümünü...
    3.Abi Vistaya Uyumlu Olmamasının Nedeni De .dll Veya Oyunun Kendi İçindeki Öz Dosyalarıdır.Bu Adamlar Bunu 2004 Yılında Çıkardıysa 2004 de ne vardı Sp2 mi ona göre yapmışlardır...Ama Yakında Patch Falan Çıkabilir...
    4.Sakın Vistayı Kaldırma Kaldırırsan Xpye Göre Pcnin Driverlerini Bulamayabilirsin...
    5.Abi bende Vista kullanıyorum Genelde Vistada Çalışmaz Dedikleri Oyunlar Çalışıyor Urban Frestyle Soccer,Medal Of Honar ,Fifa ,Pes vs vs vs oyunlar İnsan da Biraz Şansda LazIm .:)

    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 2229 Toplam Mesaj: 6